Final Fantasy Gaiden – info

  • 0
Návrat ke kořenům žánru.

Zhruba týden po prvním oznámení hry Four Warriors of Light: Final Fantasy Gaiden se objevují první konkrétnější informace. Podle vývojářů ze studia Matrix Software by se tak mělo jednat o návrat ke kořenům, tedy k tomu, čím nás ve své době zaujaly RPG hry na 8- a 16-bitových herních systémech.

Four Warriors of Light: Final Fantasy Gaiden

„Lidé často říkají, že dříve byly RPG hry zábavnější, a tak jsem hodně přemýšlel o rozdílech mezi moderními a klasickými RPG,“ řekl magazínu Famitsu producent hry Tomoya Asano. Jedním z hlavních rozdílů tak podle něj je skutečnost, že příběh není vyprávěn prostřednictvím událostí, ale rozhovory s NPC postavami. Druhým velkým rozdílem pak je fakt, že staré RPG hry dávaly hráčům více prostoru pro vlastní interpretaci některých příběhových elementů.

Příběh bude vystavěn na klasickém schématu, kdy bude hlavní hrdina Brand povolán k záchraně princezny zrovna v den jeho narozenin. Herní svět pak bude nabízet klasický japonský mix technologií a magie a jistým krokem zpátky bude i bojový systém, jenž bude tahový, podobně jako ve FF III.

Zdroj: 1up


Témata: princezna, software