Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Předělávka Final Fantasy 7 bude akčnější a rozdělená na části

  15:30aktualizováno  15:30
Jediným způsobem, jak při modernizaci Final Fantasy VII neobětovat zásadní množství obsahu, je prý rozdělení hry na epizody. Vývojáři tvrdí, že by plnohodnotná předělávka titulu pro konzole nové generace jinak vyžadovala příliš obsahu.

O postoji tvůrců pohovořili producent Yoshinori Kitase a ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu.

„Bude to rozdělené na více dílů. Při zkoumání předělávky Final Fantasy VII v kvalitě patřičné pro PlayStation 4 jsme totiž dospěli k názoru, že by rozsah byl na jeden díl příliš veliký,“ prohlásil Nomura.

Epizodní vydávání tak zajistí, že tým nemusí odstranit příliš obsahu. Některé prvky sice zmizí, tvůrci však hráčům plánují nabídnout větší svobodu v prozkoumávání specifických oblastí, například města Midgar.

Každý díl bude mít svůj vlastní příběh a nabídne obsah srovnatelný s jednou plnohodnotnou hrou. V současné době však není jasné, jak nákladné jednotlivé epizody budou, ani kdy vyjdou.

Změn se dočkají i herní principy. Boj se tentokrát inspiruje v sérii Kingdom Hearts, a bude proto akčnější. Titul využije technologii Unreal Engine 4, datum vydání však zatím známo není.

Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Autor:


Témata: Playstation 4


Nejčtenější

Injustice 2
Takhle se to dělá. Injustice 2 je nejlepší mlátička posledních let

Pokračování komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us přináší bohatý obsah, několik lákavých novinek i spoustu zajímavých postav.  celý článek

Logo Valve
Valve přetáhlo vývojáře Kerbal Space Programu

Další talentovaný tým skončil pod křídly giganta, který provozuje nejpopulárnější herní platformu Steam. Jaké plány s autory Kerbal Space Programu má, se neví,...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Další z rubriky

Oxygen Not Included
Nádherná strategie Oxygen Not Included vstoupila do Early Access

Do režimu předběžného přístupu na Steamu se ve čtvrtek zařadila budovatelská strategie s prvky her na přežití. Na první pohled zaujme nádherným komiksovým...  celý článek

Resident Evil (2002)
Tak to netrvalo dlouho, filmový Resident Evil dostane reboot

Zombie podívaná Resident Evil bude oživena dříve, než se čekalo.  celý článek

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

AFC Servis DC a.s. - Anna Moravcová
Všeobecný/á účetní

AFC Servis DC a.s. - Anna Moravcová
Ústecký kraj
nabízený plat: 20 000 - 25 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.