Předělávka Final Fantasy 7 bude akčnější a rozdělená na části

  • 3
Jediným způsobem, jak při modernizaci Final Fantasy VII neobětovat zásadní množství obsahu, je prý rozdělení hry na epizody. Vývojáři tvrdí, že by plnohodnotná předělávka titulu pro konzole nové generace jinak vyžadovala příliš obsahu.

O postoji tvůrců pohovořili producent Yoshinori Kitase a ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu.

„Bude to rozdělené na více dílů. Při zkoumání předělávky Final Fantasy VII v kvalitě patřičné pro PlayStation 4 jsme totiž dospěli k názoru, že by rozsah byl na jeden díl příliš veliký,“ prohlásil Nomura.

Epizodní vydávání tak zajistí, že tým nemusí odstranit příliš obsahu. Některé prvky sice zmizí, tvůrci však hráčům plánují nabídnout větší svobodu v prozkoumávání specifických oblastí, například města Midgar.

Každý díl bude mít svůj vlastní příběh a nabídne obsah srovnatelný s jednou plnohodnotnou hrou. V současné době však není jasné, jak nákladné jednotlivé epizody budou, ani kdy vyjdou.

Změn se dočkají i herní principy. Boj se tentokrát inspiruje v sérii Kingdom Hearts, a bude proto akčnější. Titul využije technologii Unreal Engine 4, datum vydání však zatím známo není.

Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD

Témata: Playstation 4