Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Firefall chce hráčům nabídnout volnost pohybu. Zhlédněte ukázku

  20:40aktualizováno  20:40
Otevřený svět v on-line titulu je pro vývojáře výzva. Autoři sci-fi akce Firefall proto ve vývojářském deníku odhalují, jak přistupují ke konstrukci herního prostředí. Výzvou je prý příprava skriptovaných bojů, ke kterým bývá v jiných hrách omezený počet cest, a lze tak lépe ošetřit možné situace.

Tradičním trikem v otevřeném prostředí též bývá hojné využívání hor, které blokují výhled i přístup do rozličných lokací. To se vývojáři Firefall snaží omezit. Jejich akce navíc zahrnuje raketové batohy, které hráčům umožňují volný pohyb po světě.

Firefall je akce, která mísí prvky známé z her na hrdiny s tradiční střílečkou. Titul má využívat modelu ke hraní zdarma, kde je za peníze možné odemykat dodatečný obsah či rozličná herní vylepšení.

Hra je momentálně ve fázi betatestu a oficiálně by měla být spuštěna v průběhu roku.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.