Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na zlevněné automobily využila kradený obsah

  14:27aktualizováno  14:27
Americký prodejce vozů Quirk Ford využil propagační obrázky ke hře Firewatch, aniž by k nim získal práva. Rozesílal totiž e-maily s nabídkou letních slev, které zahrnovaly prvky z oficiálního webu k titulu Firewatch.

Další ilustrační obrázek k Firewatch | foto: Campo Santo

Lokální prodejce automobilů z města Quincy v Massachusetts připustil, že vizuální obsah stáhl z internetu. Tvrdí však, že zdrojem byl web s obrázky, které lze volně využívat i ke komerčním účelům.

Na záležitost na Twitteru upozornil fanoušek hry. Na status později reagoval Sean Vanaman, spoluzakladatel autorského studia Campo Santo. Ten potvrdil, že využití obrázku v propagační kampani Fordu bylo nelegální.

27.června 2016 v 20:35, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:28

Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event?#ripoffexpresss@camposantoopic.twitter.com/kF5wZnH1ZTT

„Hádám, že autor e-mailu musel prvek stáhnout z nějakého webu,“ řekl Sean Western, zástupce firmy Quirk Ford. Citoval ho časopis Game Informer, podle kterého Western v reakci na dotaz ohledně postupu pro získávání obrazových materiálů položil telefon.

Poději však magazínu zaslal e-mail, ve kterém odkazuje na web Widewallpaper.info. Z toho firma materiály údajně získala a Western tvrdí, že stránky zahrnují pouze obsah s licencí k volnému využití. A to není pravda.

27.června 2016 v 21:46, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:29

@Futterish that "Update" is bs as their mailer actually includes elements from our old website that aren't available on any wallpaper site.

Zmiňovaný web jako zdroj ilustrace navíc popřel i vývojář Sean Vanaman. Podle něj je totiž v kampani možné vidět prvky, které obrázek na žádném z webů s pozadími neobsahuje. K vidění byly totiž pouze na staré verzi oficiálních stránek hry Firewatch.

Firewatch je procházková hra, která staví především na příběhu a atmosférické vizuální stránce. Na Bonuswebu jsme hru hodnotili 70 % (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Twitter


Nejčtenější

Hra Pussywalk
KOMENTÁŘ: Přestaňte si myslet, že vše víte nejlépe. Nejste prezident

Internetové diskuse mnohdy působí jako sjezd fundovaných odborníků. Často čtu nějakého Honzu Nováka, co zakladateli prestižní společnosti ve dvou větách radí,...  celý článek

Nintendo Switch
Vyzkoušel jsem Switch a nadchl mě. Je promakanější, než se zdá

V pátek třináctého jsem se jako zástupce jednoho ze dvou českých médií vypravil do Frankfurtu vyzkoušet připravovanou konzoli Switch od Nintenda. A bavila mě...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.