Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na zlevněné automobily využila kradený obsah

  14:27aktualizováno  14:27
Americký prodejce vozů Quirk Ford využil propagační obrázky ke hře Firewatch, aniž by k nim získal práva. Rozesílal totiž e-maily s nabídkou letních slev, které zahrnovaly prvky z oficiálního webu k titulu Firewatch.

Další ilustrační obrázek k Firewatch | foto: Campo Santo

Lokální prodejce automobilů z města Quincy v Massachusetts připustil, že vizuální obsah stáhl z internetu. Tvrdí však, že zdrojem byl web s obrázky, které lze volně využívat i ke komerčním účelům.

Na záležitost na Twitteru upozornil fanoušek hry. Na status později reagoval Sean Vanaman, spoluzakladatel autorského studia Campo Santo. Ten potvrdil, že využití obrázku v propagační kampani Fordu bylo nelegální.

27.června 2016 v 20:35, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:28

Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event?#ripoffexpresss@camposantoopic.twitter.com/kF5wZnH1ZTT

„Hádám, že autor e-mailu musel prvek stáhnout z nějakého webu,“ řekl Sean Western, zástupce firmy Quirk Ford. Citoval ho časopis Game Informer, podle kterého Western v reakci na dotaz ohledně postupu pro získávání obrazových materiálů položil telefon.

Poději však magazínu zaslal e-mail, ve kterém odkazuje na web Widewallpaper.info. Z toho firma materiály údajně získala a Western tvrdí, že stránky zahrnují pouze obsah s licencí k volnému využití. A to není pravda.

27.června 2016 v 21:46, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:29

@Futterish that "Update" is bs as their mailer actually includes elements from our old website that aren't available on any wallpaper site.

Zmiňovaný web jako zdroj ilustrace navíc popřel i vývojář Sean Vanaman. Podle něj je totiž v kampani možné vidět prvky, které obrázek na žádném z webů s pozadími neobsahuje. K vidění byly totiž pouze na staré verzi oficiálních stránek hry Firewatch.

Firewatch je procházková hra, která staví především na příběhu a atmosférické vizuální stránce. Na Bonuswebu jsme hru hodnotili 70 % (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Twitter




Nejčtenější

Transport Fever
RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí...  celý článek

Dead Rising 4
Rolničky, rolničky, zombie tu jsou zas! Recenze vánoční řežby Dead Rising 4

Nic nemá na vůni cukroví, svařáku a shnilého masa. Letošní vánoční sezona se proto neponese v duchu porcování kaprů, ale zombií.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.