Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na zlevněné automobily využila kradený obsah

  14:27aktualizováno  14:27
Americký prodejce vozů Quirk Ford využil propagační obrázky ke hře Firewatch, aniž by k nim získal práva. Rozesílal totiž e-maily s nabídkou letních slev, které zahrnovaly prvky z oficiálního webu k titulu Firewatch.

Další ilustrační obrázek k Firewatch | foto: Campo Santo

Lokální prodejce automobilů z města Quincy v Massachusetts připustil, že vizuální obsah stáhl z internetu. Tvrdí však, že zdrojem byl web s obrázky, které lze volně využívat i ke komerčním účelům.

Na záležitost na Twitteru upozornil fanoušek hry. Na status později reagoval Sean Vanaman, spoluzakladatel autorského studia Campo Santo. Ten potvrdil, že využití obrázku v propagační kampani Fordu bylo nelegální.

27.června 2016 v 20:35, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:28

Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event?#ripoffexpresss@camposantoopic.twitter.com/kF5wZnH1ZTT

„Hádám, že autor e-mailu musel prvek stáhnout z nějakého webu,“ řekl Sean Western, zástupce firmy Quirk Ford. Citoval ho časopis Game Informer, podle kterého Western v reakci na dotaz ohledně postupu pro získávání obrazových materiálů položil telefon.

Poději však magazínu zaslal e-mail, ve kterém odkazuje na web Widewallpaper.info. Z toho firma materiály údajně získala a Western tvrdí, že stránky zahrnují pouze obsah s licencí k volnému využití. A to není pravda.

27.června 2016 v 21:46, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:29

@Futterish that "Update" is bs as their mailer actually includes elements from our old website that aren't available on any wallpaper site.

Zmiňovaný web jako zdroj ilustrace navíc popřel i vývojář Sean Vanaman. Podle něj je totiž v kampani možné vidět prvky, které obrázek na žádném z webů s pozadími neobsahuje. K vidění byly totiž pouze na staré verzi oficiálních stránek hry Firewatch.

Firewatch je procházková hra, která staví především na příběhu a atmosférické vizuální stránce. Na Bonuswebu jsme hru hodnotili 70 % (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Twitter


Nejčtenější

WipEout: Omega Collection
Ohlášený soundtrack k WipEoutu vám vylepší pátek

Sony zveřejnilo soundtrack k futuristickým závodům Wipeout, který potěší všechny milovníky elektronické hudby.  celý článek

GWENT: The Witcher Card Game | Cinematic Trailer
Zaklínačova karetní hra Gwent se otevírá veřejnosti

Původně jen minihra ze třetího Zaklínače to dotáhla na samostatný titul. Ode dneška se může do bety karetního Gwentu přihlásit každý, kdo o to projeví zájem.   celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Overwatch
Zahrajte si o víkendu zadarmo střílečky Overwatch a Rising Storm

Populární střílečky rozšiřují nabídku her, které si můžete tento víkend vyzkoušet zdarma. Vybere si každý.  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.