Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na zlevněné automobily využila kradený obsah

  14:27aktualizováno  14:27
Americký prodejce vozů Quirk Ford využil propagační obrázky ke hře Firewatch, aniž by k nim získal práva. Rozesílal totiž e-maily s nabídkou letních slev, které zahrnovaly prvky z oficiálního webu k titulu Firewatch.

Další ilustrační obrázek k Firewatch | foto: Campo Santo

Lokální prodejce automobilů z města Quincy v Massachusetts připustil, že vizuální obsah stáhl z internetu. Tvrdí však, že zdrojem byl web s obrázky, které lze volně využívat i ke komerčním účelům.

Na záležitost na Twitteru upozornil fanoušek hry. Na status později reagoval Sean Vanaman, spoluzakladatel autorského studia Campo Santo. Ten potvrdil, že využití obrázku v propagační kampani Fordu bylo nelegální.

27.června 2016 v 20:35, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:28

Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event?#ripoffexpresss@camposantoopic.twitter.com/kF5wZnH1ZTT

„Hádám, že autor e-mailu musel prvek stáhnout z nějakého webu,“ řekl Sean Western, zástupce firmy Quirk Ford. Citoval ho časopis Game Informer, podle kterého Western v reakci na dotaz ohledně postupu pro získávání obrazových materiálů položil telefon.

Poději však magazínu zaslal e-mail, ve kterém odkazuje na web Widewallpaper.info. Z toho firma materiály údajně získala a Western tvrdí, že stránky zahrnují pouze obsah s licencí k volnému využití. A to není pravda.

27.června 2016 v 21:46, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:29

@Futterish that "Update" is bs as their mailer actually includes elements from our old website that aren't available on any wallpaper site.

Zmiňovaný web jako zdroj ilustrace navíc popřel i vývojář Sean Vanaman. Podle něj je totiž v kampani možné vidět prvky, které obrázek na žádném z webů s pozadími neobsahuje. K vidění byly totiž pouze na staré verzi oficiálních stránek hry Firewatch.

Firewatch je procházková hra, která staví především na příběhu a atmosférické vizuální stránce. Na Bonuswebu jsme hru hodnotili 70 % (čtěte recenzi).

Autor:




Nejčtenější

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Ukázka ze hry Fapic
Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

League of Legends
Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

Další z rubriky

Fallout 4: Game of the Year  Edition
Koncem září vyjde Fallout 4 v edici Game of the Year

Necelé dva roky po vydání vyjde kompletní edice postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 4.   celý článek

No Man’s Sky portal
Vezmou hráči konečně No Man’s Sky na milost? Chystá se obří patch

Chystaný patch pro kontroverzní vesmírný simulátor No Man’s Sky přidá do hry více příběhu a teleportační portály.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.