De Boer však v minulosti pracoval v DICE jako ředitel technických umělců a podvrhem by ohrozil pracovní kariéru. Lze proto předpokládat, že obrázky jsou legitimní.
Umělec pomáhal například se vznikem titulu Battlefield Hardline a ve čtvrtek 18. března se dostal také na seznam lidí, kteří obdrží grant od společnosti Epic Games. Využít jej může na tvorbu projektu za pomoci technologie Unreal Engine 4 a za peníze plánuje nakoupit novou blíže nespecifikovanou výbavu.
Právě v Unreal Enginu 4 de Boerem prezentované prostředí na výkonnějších počítačích spustíte. Obrázky a video předem vykresloval v rozlišení 4K, prostředí je však údajně možné plynule rozběhat v 1080p. Tedy za předpokladu, že využíváte počítač s nákladnou grafickou kartou.
Digitální prostředí, které vznikalo díky fotogrammetrii.
Realisticky působící krajina vznikla za pomoci metody zvané fotogrammetrie, která v tomto případě fotografie převádí na detailní 3D objekty.
Pro potřeby počítačových her se technika používá teprve několik let a předními tituly, které ji využily, jsou například adventura The Vanishing of Ethan Carter a střílečka Star Wars Battlefront.
De Boer přislíbil, že v následujících týdnech zveřejní návody, jak výsledky zreplikovat, a odhalí také příští projekt. Ukázky z prostředí vznikají právě pro něj.