Giants: Citizen Kabuto – návod #1

12:00
Tento vynikající mix akce a strategie, ve kterém vlastně získáváte tři krátké hry v jednom, rozhodně stojí za pozornost. Pokud jste si tento titul od Planet Moon Studios pořídili a máte problémy zvládnout obratného Mecca, krásnou Delphi či obrovitého Kabuta, přinášíme vám dnes první část třídílného návodu, který vám jistě pomůže.

PopisekGiants: Citizen Kabuto je velmi napínavá akční strategie a poskytuje hráčům nevšední zážitky se vzrušujícími souboji. Má výbornou grafiku, je doprovázena pěknou hudbou a skvělými zvukovými efekty. Ze začátku jsem měla dojem, že hraní je velmi nenáročné až snadné, ale po odehrání první kapitoly jsem rychle zjistila, že opak je pravdou. Proto jsem se rozhodla napsat tento návod, neboť v mnohých situacích jsem velmi dlouho hledala správnou volbu a kombinaci svých prostředků.

Před začátkem návodu bych vás ráda upozornila, že na stránkách BonusWebu je i čeština do této hry a jak jsem zjistila, mnoho čtenářů si stěžuje, že jim nejde do hry nainstalovat. Je to tím, že na našem trhu jsou k mání dvě verze této hry, což nevěděl ani autor češtiny, a tak ji lze nainstalovat pouze do jedné z těchto verzí. Takže pokud nemáte tu správnou verzi, netrapte se s instalací češtiny, nepomůže vám nic, prostě to nejde. Pokud máte náladu na cheatování, což vám rozhodně nedoporučuji, máte též možnost. V závěru hry můžete mít problémy s jejím "padáním", díky němuž je znemožněno samotné dohrání, ale problém řeší opravný patch.

Pokud Giants: Citizen Kabuto úspěšně dohrajete, můžete si v dalších dvanácti kapitolách prohlédnout různá prostředí, aniž byste po někom museli střílet nebo někdo pronásledoval vás, nemusíte se nikam škrábat ani používat pomůcky či nástroje, prostě jenom prohlídka krásného prostředí v plné pohodě. Přeji příjemné zážitky ze hry.

I. kapitola
Mecc Story 1: The Search for Tel

PopisekA boy Called Timmy
Po úvodní animaci se ocitnete sami na ostrově, k použití máte zatím pouze implicitní zbraň (pistoli), je rychlopalná, ale má malou sílu. Její výhodou je neomezené množství munice, takže ji máte neustále k dispozici. Hru budete hrát za postavu jménem Baz (zkratka pro Basila), který je velitelem celé skupiny, nazývané Meccarynové. Dostal se sem tak, že spadl z jejich gyroptéry, když mu k tomu pomohl tak trochu Tel. Na obrazovce vlevo dole máte ukazatel many, která doplňuje ukazatel vašeho zdraví, tj. červené srdéčko vpravo dole na obrazovce. Vlevo od něj je zelená tabulka, která ukazuje, jaké zbraně máte k dispozici a další pomocné zbraně a prostředky. Nyní se otočte vlevo a seběhněte po srázu k vodě (W) a kolem ní dopředu, na konci zahněte doleva, dále kolem skály, na konci opět vlevo, otočte se doprava, uvidíte hnízdo malých Rozparovačů (Rippers). Zaměřte si ho (E) a levým tlačítkem myši ho rozstřílejte, nepomůže pobít pouze Rozparovače - pokud nezničíte hnízdo, budou z něho neustále vylézat další. Musíte ale při tom ničit i Rozparovače kolem hnízda, jinak dolezou až k vám a zraní vás. Otočte se doleva, popojděte kus dopředu, před vámi je další hnízdo Rozparovačů. Zničte ho stejným způsobem. Otočte se doprava a zničte poslední hnízdo. Tím jste splnili první úkol. Nyní se vydejte podle mapy (C) k označenému bodu. Vraťte se tedy k vodě, dejte se doleva. Můžete si zkusit rozstřílet strom a věžičku, v mnoha případech se za těmito a podobnými útvary skrývají vaši nepřátelé. Dejte se doleva a hned po zeleném svahu doprava až nahoru. Tam opět doprava a branou vstupte dovnitř. Rozstřílejte opět hnízdo malých Rozparovačů, ale nyní tu na vás čekají i velcí Rozparovači, které musíte rovněž zničit. Doplňte si své zdraví vběhnutím do modrých obláčků, které po nich zůstaly. Pokračujte rovně dál přes druhou bránu a přes most, za mostem odbočte doleva na druhý most. Zde jsou další tři velcí Rozparovači, zničte je. Doběhněte si k věžičce s Chytrákem, v animaci od něj dostanete příruční raketový batoh, pomocí něhož budete moci krátkodobě létat. Konec levelu.

Popisek

The Wax Smarties
Všimněte si, že se naplnil ukazatel vaší many vlevo dole na obrazovce, takže nyní už můžete létat (pravé tlačítko myši + pohyb myši pro otáčení a W, S, A, D pro pohyb dopředu, dozadu, úkroky vlevo a úkroky vpravo). Délka vašeho letu je omezena množstvím many v ukazateli many, ale doplňuje se po vašem přistání na zem. V případě potřeby držte pravé tlačítko myši a W. I když je ukazatel many prázdný, budete pohopsávat, ale dostanete se tak třeba na vrcholky kopců, kam byste se jinak vůbec nedostali. Přelétněte si na ostrůvek se zbořenou lávkou před vámi, z něj na další se zbořenou lávkou, z něj na další se zbytkem lávky, potom mírně doprava přes kopec ke kamenné vyvýšenině. Stoupněte si k ní co nejblíže a z nejvyššího bodu přelétněte na kamennou vyvýšeninu. Po ní až na konec, tam doleva, kde uvidíte z plochy vyčnívat ruce Chytráka. Doběhněte k nim, sám si vám vleze na záda. Vpravo dole vidíte oplocený symbol Chytráka, plachtěte do něho a váš Chytrák sám sleze. Zachránili jste tak prvního Chytráka Haboltzee. Vraťte se přes plošinky zpět na místo, odkud jste startovali na kamennou vyvýšeninu, a zachraňte dalšího Chytráka Muldersuna - opět se sneste s ním dolů do kruhu. Toto zopakujte ještě dvakrát a zachráníte tak Haldersuna a Dalbersuna. Nezáleží na tom, jak se jmenují, v každé hře jsou jiná jména, ale musejí být čtyři. Přitom zachránit lze pouze toho, kterému z kamene trčí ven ruce. Pokud tam zrovna nic není, počkejte chvíli, po chvíli se ruce znovu objeví. Po zachránění čtvrtého Chytráka animace, konec levelu.

Tel's Dilemma
Zastřelte velkého Rozparovače, všimněte si vpravo dole na obrazovce, že jste získali novou zbraň, ta však už má omezený počet nábojů. Klávesou Q můžete volit druh zbraně. Běžte dopředu a zastřelte další tři Rozparovače. Jděte doprava a dopředu, kde se schovejte za kámen. Před sebou uvidíte vysoko na skále PopisekRozparovače, zničte ho raději hned. Vstupujte do červených a modrých obláčků, které po jejich smrti zůstávají, obnovujte si tak své zdraví. Pokračujte dále doprava až ke zbořené lávce, schovejte se za levý sloupek lávky a zlikvidujte dva Rozparovače za strží. Poté přelétněte přes strž na druhou stranu. Pozor, protože nesete na zádech Chytráka, váš batoh má nižší výkon a větší spotřebu, výkon batohu můžete zvýšit podržením levého Shift při současném držení W a pravého tlačítka myši. Zastřelte další tři Rozparovače a schovejte se za kamennou mohylku. Z úkrytu zastřelte Rozparovače před sebou, potom utíkejte dále dopředu a schovejte se za strom. Zastřelte další dva Rozparovače. Jděte k lávě, posbírejte náboje do vaší zbraně. Potom obejděte lávu zleva a vylétněte na skalku vpravo. V animaci zachráníte Tela a odpustíte mu jeho prohřešek z úvodní animace. Konec levelu.

The Ripper Nest
Jděte s Telem zpět, bude vás automaticky následovat a pomáhat vám ničit nepřátele, má však tendenci se mnohdy od vás vzdálit a útočit na vlastní pěst, což může vést k vašemu konci. On sám sebe ohlídá, je nesmrtelný, když mu dochází energie, vždy si ji někde doplní. Vaše příkazy k útoku mu dávejte levým Ctrl+pravá myš, zpět ho můžete přivolat stiskem klávesy 2 na numerické klávesnici. Jděte tedy vlevo do údolí, pokračujte dále dopředu, zabíjejte Rozparovače a sbírejte náboje a obláčky, které po nich zůstávají. Dojděte až k lávce, na které zastřelte Rozparovače před sebou, sleťte dolů, zastřelte dva Rozparovače vlevo a rozstřílejte jejich hnízdo před sebou. Přelétněte k palmám, kde zabijte další dva Rozparovače. Jděte dál, uvidíte animaci. Konec levelu.

PopisekThe Way to Sorcha Island
Jděte dopředu a z dálky zastřelte Breberku. Popojděte o kus dopředu, vpravo je opět Breberka (Verm). Projděte tunelem a z dálky rozstřílejte všechna hnízda Rozparovačů, je jich tam osm. Pokračujte tunelem vpravo. Zde postřílejte všechny Rozparovače a jejich hnízda, také tři Strážce, posbírejte po nich zbraně a poprvé budete mít i granáty. Používají se stiskem klávesy G. Uprostřed vpravo je malý sklad, naleznete v něm náboje do své zbraně, injekční stříkačku pro doplňování vašeho zdraví (použití H) a další granáty. Pokračujte tunelem před vámi, vlevo z věžičky sestřelte Strážce a před vámi zničte hnízdo Rozparovačů. Vpravo na věžičce zlikvidujte dalšího Strážce. Pokračujte rovně dalším tunelem, postřílejte všechny Strážce a Rozparovače, opět posbírejte vše, co po nich zůstalo (nebudu už na to dále upozorňovat). Jděte rovně přes tunel, za ním zastřelte tři Rozparovače, utíkejte rovně do podchodu, za ním vstupte do brány s nápisem Sorcha Island. Konec levelu.

II. kapitola
Mec Story 2: Hunger in The Codpiece

Starving
V animaci uvidíte otce Chytráka-Halmunzsuna, který po vás bude chtít, abyste mu donesli 20 porcí masa z Wimpů. Také uvidíte jednoho ze Strážců, jak unese jeho potomka - malého Chytráka. Projděte tedy branou a plachtěte dolů zprava kolem věžičky, rozstřílejte dva Rozparovače a utíkejte za Wimpy. Zabíjejte je a sbírejte jejich maso tak dlouho, dokud se v pravém horním rohu obrazovky pod ikonkou Wimpa neukáže číslice 20. Při lovu na vás postupně zaútočí pět Rozparovačů, likvidujte je. Potom se vraťte soutěskou zpět k otci Halmunzsunovi a maso mu předejte.

PopisekThe Wife
V animaci vám předá maskovací batoh, který vás při jeho použití učiní na čas neviditelnými, přičemž využívá energii z vaší many. Zároveň vás požádá, abyste našli a přivedli mu zpět jeho uneseného potomka. Batoh se zapíná pomocí klávesnice Shift a kdykoliv ho vypnete pomocí téže klávesy. Vydejte se tedy hledat malého Chytráka. Nejjednodušší a relativně nejbezpečnější cestou, kterou jsem objevila, vás nyní povedu. Plachtěte dolů a dejte se po pláži kolem vody. Úplně na konci u vysokých modrých skal je vlevo bunkr s Rozparovači, který musíte zničit, abyste se jich definitivně zbavili. Kolem jsou ale roztroušeni další Rozparovači, které musíte rozstřílet také. Vpravo zlikvidujte Strážce a dejte se směrem vpravo ke strážní věži, z které sestřelte dalšího Strážce. Využívejte maskovacího batohu při každé krizové situaci. Vpravo od věžičky je miniobchod (skladiště), kde si můžete vzít granáty, uzdravující injekci, další novou zbraň a získat světlici, jejímž vypuštěním, v případě, že na vás někdo zaútočí střelami, se stává falešným cílem pro tyto střely místo vás. Světlice se vypouští klávesou K. Nyní se otočte a podle modrých skal utíkejte pořád dopředu. Vlevo na kopci zlikvidujte strážní dalekohled a vpravo pod ním hnízdo Rozparovačů. Jakmile se objeví jakýkoliv nepřítel, použijte maskovací batoh a rozhlédněte se po okolí. Najdete tak cíle vašeho útoku, vypněte batoh a lehce tak zničíte nepřátelská ohniska. Běžte pořád rovně, zastřelte dva Rozparovače, dále dva Strážce vlevo na věžičce a nalevo od ní jsou další dva Strážci. Pokračujte kolem skal dále, před sebou spatříte bunkr Strážců. Ten musíte zlikvidovat, platí totéž, jako u Rozparovačů - dokud ho nezničíte, budou z něho vylézat další Strážci. Teprve potom zlikvidujte ostatní Strážce, nezapomeňte používat maskovací batoh. Jděte dál, vpravo nahoře zlikvidujte dalekohled. Pokračujte opatrně dopředu a postupně zlikvidujte Strážce na bunkru. Vejděte dovnitř, v animaci osvobodíte malého Chytráka. Konec levelu.

PopisekThe Road home
Nyní musíte malého Chytráka vrátit otci Halmunzsunovi. Vyjděte ven a nejdříve postřílejte všechny Strážce vpravo od vchodu i za ním. Potom jděte dopředu a zlikvidujte velmi nebezpečného Sonaka, mohutné zvíře, sloužící jako dopravní prostředek Strážců, a ostatní Strážce a Rozparovače. Vracejte se zpět podél modrých skal, rozstřílejte pět Rozparovačů a známou soutěskou se vraťte zpět k otci Halmunzsunovi, kde mu předejte zachráněného potomka. V animaci vám dá Halmunzsun náboje. Konec levelu.

Hig Vilage
Nyní budete muset zlikvidovat pět bunkrů s Rozparovači. Je opět více cest, kudy se k bunkrům dostat, popíši vám tu, která se mi zdá nejlepší. Vyjděte branou ven a slétněte na pláž k vodě. Známou cestou jděte až k modrým skalám, doplňte si své zásoby vpravo v miniskladu, kde jste již byli. Nyní se znovu vydejte zpět kolem modrých skal. Zatočte doprava a zprava kolem vysoké modré skály pokračujte dál. Běžte směrem k bunkru, kde jste osvobodili malého Chytráka, za vámi zprava na vás postupně zaútočí dva Rozparovači. Oba zlikvidujte. Nechoďte k bunkru, ale dejte se přes kopec vpravo a přelétněte přes vodu na druhou stranu. Podél zlatých skal až na konec, potom leťte doprava, musíte se dostat na pobřeží před vámi. V inventáři musíte mít uzdravovací injekci, jinak se tam dostanete jen se zbytky energie nebo vůbec ne. Zásoby many vám na celý přelet nevystačí, spadnete do vody a pustí se do vás pirani. Držte tedy pravé tlačítko myši současně s W a hopsáním se dostanete na druhou stranu, v případě nutnosti klepněte na H. Pokud se vám ztratil Tel, přivolejte si ho klávesou 2. Projděte přes stavbičky, vyjděte ven pravou branou a za ní se dejte doprava. Teď se blížíte k prvním dvěma bunkrům Rozparovačů, které musíte zničit. Využívejte maskovací batoh a nejdříve zničte první bunkr, teprve potom zbylé Rozparovače. Totéž udělejte s druhým bunkrem. Jděte dál a celý postup zopakujte u zbylých třech bunkrů. PopisekPři likvidaci bunkrů a zbylých Rozparovačů hodně záleží na včasném a správném zapínání a vypínání maskovacího batohu a užívání všech zbraní včetně granátů, neboť pokud jste maskovaní, nemůžete střílet, na pobití zbylých Rozparovačů se musíte odmaskovat a po zničení příslušného Rozparovače se rychle znovu zamaskovat. To pořád opakovat, dokud se nezbavíte všech. Je to dost obtížné, možná se vám to nepovede na první pokus, ale určitě to půjde. Konec levelu.

Grandpa Borjoyzee
Po likvidaci bunkrů a všech Rozparovačů se dejte podle mapy zpět k označenému bodu, to znamená zpět na místo, kde jste na konci zlatých skal přelétávali a potom hopsali na druhou stranu. Celé hopsání si zopakujte, vejděte přes stavbičky dovnitř, ale teď už tam na vás čeká Chytrák. Přistupte k němu. Konec levelu.

Nechcete-li cestu hledat, po likvidaci bunkrů a zbylých Rozparovačů opusťte hru, přes menu si zvolte pátý level této kapitoly a jděte zpět známou cestou kolem modrých skal přes hopsačku k Chytrákovi. U modrých skal vpravo si můžete také doplnit svůj inventář. Také konec levelu.

III. kapitola
Mecc Story 3: Dick Whittington

Reg´s Dilemma
PopisekChytrák vás v animaci dopraví lodí na pobřeží dalšího ostrova. Jděte tedy dopředu, zatočte doprava, zastřelte dva Strážce. Používání maskovacího batohu jsem již popsala dopodrobna, nebudu se tudíž o způsobu jeho používání dále zmiňovat. Používejte ho při každém střetu s nepřítelem, je to výborná obranná pomůcka. Doplňte si inventář v miniskladu a počkejte si na místě. Podle mapy zjistíte, že se k vám pomalu, ale jistě něco blíží. Je to hlídka na Sonaku, lépe je si na ni počkat. Přijde k vám sám, ušetříte si hledání a řádný kus cesty. Po jeho likvidaci konec levelu.

Borjoyzee Awaits
V animaci se k vám přidá další společník Reg. Ocitnete se na jiném místě ostrova. Pokračujte dopředu mezi skalami, držte se levé strany, až narazíte na Rozparovače, budete je mít před vámi, ale i nad sebou. Pošlete oba společníky dopředu a sami pobijte, co můžete. Postupujte dále a zničte hnízdo Rozparovačů. Dále dopředu, pořád posílat Rega a Tela do útoku a ničte hnízda Rozparovačů. Vraťte se zpět k Chytrákovi převozníkovi. Konec levelu.

The Reaper Guard Barracks
V animaci obdržíte ostřelovací pušku. Jděte zpět k miniskladu, je tam symbol neviditelnosti, doplňte si inventář. Pokračujte průrvou mezi skalami, zničte bunkr Strážců. Pošlete Rega a Tela do útoku, udělejte se neviditelnými a zničte bunkr Strážců před vámi. Pomozte přátelům ničit protivníky, potom utíkejte na druhou stranu, odtud zničte bunkr vlevo nahoře. Pobijte se svými druhy nepřátele, utíkejte dopředu a vlevo vylezte na plošinu, otočte se a zničte bunkr před vámi. Postřílejte zbylé nepřátele, po smrti posledního konec levelu.

Popisek

The Sonak Patrols
V animaci uvidíte, co se na vás chystá, je to karavana Sonaků s hlídkami. Otočte se doprava a rozstřílejte bunkr. Otočte se zpět a slétněte na lávku před vámi. Přeběhněte po ní na druhou lávku, za ní doleva a uprostřed zlatých skal slétněte na lávku dole vpravo. Z ní slétněte dolů. Dejte se doleva, před vámi je první Sonak. Pošlete společníky do útoku, udělejte se neviditelnými a zničte Sonaka a vše, co můžete. Obraťte se a zničte druhou hlídku na Sonakovi. Konec levelu.

The Log Launchers Dick
V animaci obdržíte raketomet. Chytrák vám také spustí most, abyste se dostali dále. Seberte ze země novou zbraň a utíkejte na zelený kopec, pokračujte po cestě dále mezi ozubenými koly. Zničte věž a pobijte Strážce. Jděte dále, zničte další věž. Pokračujte vpřed, zastřelte Strážce, potom doleva soutěskou, zničte Verma a postupujte dál. Zatočte doleva, zničte létajícího Verma, vylezte na plošinu vpravo a vlevo zničte věž se Strážcem. Vraťte se o kousek zpět a dejte se doprava k vodě. Vlevo zničte dva bunkry, vpravo nahoře na skále zastřelte Strážce. Pokračujte k vodě, rozstřílejte všechny pevnůstky, postřílejte Strážce. Jděte mezi stromy k dalšímu ostrůvku. Vpravo sestřelte Strážce. Jděte dále, zničte dva bunkry. Postřílejte létající Vermy. Vpřed a zastřelte Strážce na vrcholcích hor po obou stranách a nakonec zničte tři bunkry. Konec levelu.

Dick Whittington Lift
Prohlédněte si náhorní planinu, můžete si přelétnout na malý ostrůvek a mrknout se na moře, je to docela pěkný pohled. Vraťte se zpět a jděte k jeřábu, rozbijte bunkr Strážců, pošlete Rega a Tela do útoku a pomáhejte jim ničit zbylé Strážce. PopisekUtíkejte k jeřábu a vstupte na plošinu. Kdybyste z ní náhodou spadli, přivoláte ji dolů stoupnutím si na červenou šipku. Plošina vás vyveze nahoru. Konec levelu.

Dick Whittington Prison
V animaci obdržíte příruční bombu. Jděte do miniskladu a vezměte si ji. Dejte se doleva a sestřelte z vrcholu hory Verma. Napravo od něj rozstřílejte věžičku se Strážci, ještě více vpravo jsou dva Vermové. Přistupte až na okraj strže a z tohoto místa postřílejte v údolí po obou stranách Strážce, Vermy a jejich Turrety (jsou to věžičky vyhlašující poplach a zároveň po vás střílejí), pošlete Rega a Tela dolů do útoku, ať vám co nejvíce vyčistí cestu. Plachtěte dolů, dejte se doleva k hlavnímu bunkru. Cestou ničte zbylé nepřátele. Hlavní bunkr nejde zničit ničím jiným, než příruční bombou. Postavte ji těsně před bunkr a utíkejte se schovat rychle zpět za skály. Zopakujte to tolikrát, až bunkr konečně vyletí do povětří. Konec levelu.

Třetím levelem hry první část našeho návodu na akční strategii Giants: Citizen Kabuto končí a příště budeme pokračovat. Krom již známého Mecca nás čeká Delphi a Kabuto.

Autor:

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 50

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 6

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 9

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 15

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 7

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

Nezávislá hra ukazuje, jak to vypadá, když se ze stormtrooperů stanou zombie

novinky 22. 4. 2024 2

Nezávislý vývojář Stefano Cagnani ve své hře Deathtroopers zkombinoval dva popkulturní fenomény. Co...

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 6

Proč by to někdo chtěl? Populární hru rozjeli na chytrých hodinkách

magazín 22. 4. 2024 4

Mít svou oblíbenou hru na zápěstí by možná někteří fanoušci daného titulu chtěli, jenže jak ukázal...

Manželé Babišovi se rozcházejí, přejí si zachovat rodinnou harmonii

Podnikatel, předseda ANO a bývalý premiér Andrej Babiš (69) s manželkou Monikou (49) v pátek oznámili, že se...

Sexy Sandra Nováková pózovala pro Playboy. Focení schválil manžel

Herečka Sandra Nováková už několikrát při natáčení dokázala, že s odhalováním nemá problém. V minulosti přitom tvrdila,...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Největší mýty o zubní hygieně, kvůli kterým si můžete zničit chrup

Možná si myslíte, že se v péči o zuby orientujete dost dobře, přesto v této oblasti stále ještě existuje spousta...