Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

God of War: Ascension a cesta do hlubin Kratovy duše

  21:16aktualizováno  21:16
Kratos bude v novém dílu série God of War co nejvíce lidský, tvrdí vývojáři. Chtějí se zaměřit na jeho duševní rozpoložení po vraždě manželky a dítěte.

God of War: Ascension

Kam nemilosrdný antický zabiják Kratos šlápne, tam se nic živého neobjeví celou věčnost. Tak tomu bylo ve všech dosud vydaných dílech série God of War. Vývojáři v chystaném titulu God of War: Ascension hodlají trend změnit. 

Chtějí předvést hráčům Krata více lidského, aby se s ním dalo lépe ztotožnit. Chystají se tak rozebrat Sparťanovu duši. Uvedl to šéf vývoje Todd Papy pro magazín Game Informer. Vysvětlil, že tentokrát bude příběh mnohem více osobní a více psychologický.

Dojmy z hraní God of War: Ascension

"Celá myšlenka příběhu se točí okolo otázky, jak může někdo prodat duši ďáblu. A na to se ve hře pokusíme odpovědět," uvedl Papy. "Co dělal Kratos šest měsíců poté, co zabil svoji ženu a dítě? Jaký byl jeho duševní stav? Nebylo to nic příjemného." Dále zdůraznil, že ve hře nebude žádné násilí vůči ženám.

Psychologický rozbor lidštějšího Krata? Při pohledu na video, kde rve mozky a pitvá nepřátele zaživa, se tomu moc nechce věřit. Vývojáři ze Sony Santa Monica tak mají patrně svoje představy o psychologickém rozboru, komentuje magazín.

Autor:


Témata: God of War


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.