Kam nemilosrdný antický zabiják Kratos šlápne, tam se nic živého neobjeví celou věčnost. Tak tomu bylo ve všech dosud vydaných dílech série God of War. Vývojáři v chystaném titulu God of War: Ascension hodlají trend změnit.
Chtějí předvést hráčům Krata více lidského, aby se s ním dalo lépe ztotožnit. Chystají se tak rozebrat Sparťanovu duši. Uvedl to šéf vývoje Todd Papy pro magazín Game Informer. Vysvětlil, že tentokrát bude příběh mnohem více osobní a více psychologický.
Dojmy z hraní God of War: Ascension |
"Celá myšlenka příběhu se točí okolo otázky, jak může někdo prodat duši ďáblu. A na to se ve hře pokusíme odpovědět," uvedl Papy. "Co dělal Kratos šest měsíců poté, co zabil svoji ženu a dítě? Jaký byl jeho duševní stav? Nebylo to nic příjemného." Dále zdůraznil, že ve hře nebude žádné násilí vůči ženám.
Psychologický rozbor lidštějšího Krata? Při pohledu na video, kde rve mozky a pitvá nepřátele zaživa, se tomu moc nechce věřit. Vývojáři ze Sony Santa Monica tak mají patrně svoje představy o psychologickém rozboru, komentuje magazín.
zdroj: www.youtube.com