Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Božská hra Godus vyšla na iOS. Nezabije obchodní model celou zábavu?

  13:46aktualizováno  13:46
Strategie Godus, další hra od vývojáře Petera Molyneuxe, autora mnoha slavných „božských“ her, dorazila na AppStore.

Godus (iOS) | foto: Ondřej Zach

V Godus (AppStore) se hráč chopí budování vlastní civilizace. Tahem prstu přetváří krajinu, staví obydlí a získává další následovníky. To vše v sympatické, až relaxační grafice.

Fotogalerie

Problém může být v obchodním modelu free 2 play. Ačkoliv Molyneux dříve kritizoval vývojáře, že učí hráče prakticky od začátku utrácet krystaly, tedy placenou měnu, sám dělá v podstatě to samé. Po pár minutách zjistíte, že budování staveb, které už na začátku trvá minuty, lze urychlit právě placenou měnou.

Také božská síla má své limity v podobě víry. Ta se průběžně generuje od následovníků. Když dojde, opět nezbývá než čekat, nebo zaplatit. Hra stojí na systému karet, které zpřístupňují pokroky civilizace. K vynalezení pokroku jsou ovšem potřeba nástroje, které postupně objevujete na mapě v truhlách, nebo koupíte.

Jaké jsou zatím vaše dojmy? Splnil Godus vaše očekávání? Recenzi připravujeme.

TIP

www.mobilnihry.cz - tipy na hry pro Android a iOS

Autor:


Témata: Android


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.