Dlouhou dobu se nic nedělo, až nedávno stejný tým, tedy Metropolis Software, zveřejnil první obrázky a informace o Gorky Zero (pracovní název), což nebude pokračování Gorky 17, ale dějový předchůdce. Nejenom v příběhu však nalezneme odchylky. Změny totiž na hráče čekají i v konceptu celé hry. Místo skupiny vojáků nyní hráč převezme ovládání jednoho charakteru - Cole Sulivana (člen zásahové skupiny v Gorky 17), jenž právě absolvuje jednu ze svých prvních ostrých akcí, kterou je mise s přísně tajným cílem na ukrajinské vojenské základně. Gorky Zero už také není strategie, ale dnes tolik populární stealth akce, spojující tiché prohledávání daného území a likvidování nepřátelských NPC. Tvůrci se nechali volně inspirovat současnými hity v čele s Metal Gear Solid a Splinter Cell, přičemž samotnou akci rozdělili do dvou úrovní. První část hráč sleduje z izometrického pohledu, v němž se bude neslyšně pohybovat po základně, vyhýbat strážím a plánovat další postup i útok. Část druhou pak představuje pohled z 3rd person perspektivy, v němž probíhá samotná akce pro niž byl Cole Sulivan speciálně vycvičen. Dokáže neslyšně zaútočit zpoza rohu, dokáže se vynořit ze tmy a usmrtit nepřítele jediným úderem, či výstřelem i z úplně obyčejné pistole. Musí však dávat pozor aby nebyl odhalen. Proto je vybaven radarem, jenž zobrazuje jeho aktuální pozici a indikuje zda je sledován, či ne. Kromě zajímavé akční části pak hra nabídne také napínavý příběh, o který se postaral uznávaný a několikrát oceněný polský sci-fi spisovatel Rafal Ziemkievicz (An Organ-grinder’s Fucking Fate, Sleeping Beauty, Century Waltz). Hra by se měla na pultech obchodů objevit už letos na podzim a než budou zveřejněny další informace, prohlédněte si první obrázky pod touto zprávou.
Gorky Zero
Dlouhou dobu se nic nedělo, až nedávno stejný tým, tedy Metropolis Software, zveřejnil první obrázky a informace o Gorky Zero (pracovní název), což nebude pokračování Gorky 17, ale dějový předchůdce. Nejenom v příběhu však nalezneme odchylky. Změny totiž na hráče čekají i v konceptu celé hry. Místo skupiny vojáků nyní hráč převezme ovládání jednoho charakteru - Cole Sulivana (člen zásahové skupiny v Gorky 17), jenž právě absolvuje jednu ze svých prvních ostrých akcí, kterou je mise s přísně tajným cílem na ukrajinské vojenské základně. Gorky Zero už také není strategie, ale dnes tolik populární stealth akce, spojující tiché prohledávání daného území a likvidování nepřátelských NPC. Tvůrci se nechali volně inspirovat současnými hity v čele s Metal Gear Solid a Splinter Cell, přičemž samotnou akci rozdělili do dvou úrovní. První část hráč sleduje z izometrického pohledu, v němž se bude neslyšně pohybovat po základně, vyhýbat strážím a plánovat další postup i útok. Část druhou pak představuje pohled z 3rd person perspektivy, v němž probíhá samotná akce pro niž byl Cole Sulivan speciálně vycvičen. Dokáže neslyšně zaútočit zpoza rohu, dokáže se vynořit ze tmy a usmrtit nepřítele jediným úderem, či výstřelem i z úplně obyčejné pistole. Musí však dávat pozor aby nebyl odhalen. Proto je vybaven radarem, jenž zobrazuje jeho aktuální pozici a indikuje zda je sledován, či ne. Kromě zajímavé akční části pak hra nabídne také napínavý příběh, o který se postaral uznávaný a několikrát oceněný polský sci-fi spisovatel Rafal Ziemkievicz (An Organ-grinder’s Fucking Fate, Sleeping Beauty, Century Waltz). Hra by se měla na pultech obchodů objevit už letos na podzim a než budou zveřejněny další informace, prohlédněte si první obrázky pod touto zprávou.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!