Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Gothic 2: The Night of the Raven - Návod #6

  12:00aktualizováno  9:34
Tak Jharkendar, svět datadisku, je za námi, ale tím celé dobrodružství ještě zdaleka nekončí. V dnešní a poslední části návodu vyřešíme konečně zbývající tři krátké kapitoly a podíváme se hlavnímu padouchovi na zoubek.

Herní karta Gothic 2: The Night of the Raven

Gothic 2 Addon Chapter 4 – The Dragon Hunt
Jděte směrem dolů, prohledejte mrtvolu a na místě, kde byl mrtvý paladin najdete skupinku lovců draků („Dragonhunters“), ke kterým vlastně patříte taky. Se všemi si promluvte – hlavně s Biffem, kterého si můžete najmout. Je to zdatný bojovník, který mě vytáhl z nejedné bryndy. Sice chce každou chvíli další stovku zlatých, ale rozhodně se vyplatí. Nejlepší je, že se s ním pokaždé nemusíte táhnout zpátky po svých. Poté, co se teleportujete do hradu a třeba se vyspíte do rána, najdete ho vždy kousek od klády, po které se dostáváte do hradu. Teď ale jděte po svých, jako když jste šli do hradu poprvé. Objevila se tu totiž spousta nových nepřátel, které s Biffem lehce vybijete. Až se dostanete do hradu, se všemi si promluvte. Kerolothovi někdo ukradl jeho váček s penězi. Najdete ho kousek od kovárny na zemi. Vraťte mu ho a řekněte mu, že podezříváte jednoho z drakobijců – Keroloth se s ním půjde poprat. Dále si promluvte s Janem – rád by pracoval jako kovář, ale nemá na to povolení. Promluvte si o něm s Parcivalem a poté s Garondem a zaručte se za něj. Vraťte se mu to říct a až mu obstaráte pláty z dračí kůže, zhotoví vám lepší brnění. Dále si jděte promluvit se strážcem vězení Geroldem – příděly potravin jsou opět menší, takže chce nějaké jídlo, ale ne tady, kde je moc na očích. Dá si s vámi sraz o půlnoci v chrámu. Ve stanovený čas tam tedy zajděte a dávejte mu jídlo dokud nebude mít dost. Nejlehčí úkol, jaký tu je vám zadá Brutus. Na jeho „pracovišti“ je totiž pár masných brouků („Meatbug“), které on nesnáší. Pobijte je tedy a vyzvedněte si od něj odměnu. A teď tu jsou tři úkoly, které vyřešíme všechny najednou. Udar vám poví o jeho příteli Sengrathovi, který pronásledoval jednoho skřeta a už se nevrátil, Feros postrádá svůj meč a Oric vám dá za úkol zabít skřetího šamana jménem Hosh-Pak.

Jděte tedy z hradu a pokračujte rovně (seberte cestou Biffa) až k vodě. Na druhém břehu je mrtvola Sengratha, kterou oberte hlavně o kuši, kterou v hradu ukažte Udarovi. Vraťte se na břeh, ze kterého jste přišli a jděte podél břehu až k před průsmyk, kde byla dříve mrtvola Olava. Nahoře na stráni si všimněte stanu. Tam je Hosh-Pak, ale není sám. Pobijte s Biffem hromadu skřetů a také Hosh-Paka. U stanu seberte Ferův meč a teleportujte se zpět do hradu. Promluvte si s Oricem, Ferovi vraťte meč a Udarovi ukažte Sengrathovu kuši. Vyspěte se do rána, vybavte se léčivými lektvary a dalšími nutnostmi a připravte se na prvního draka!

Gothic 2 Addon Ve „Valley of the Mines“ jsou čtyři draci – každý zastupuje jeden živel. Nejprve se podíváme na ohnivého draka. Vydejte se z hradu, vezměte Biffa a vydejte se cestou kolem stanu kde byl Hosh-Pak. Projděte průsmykem a jděte doleva kolem ohnivých ještěrů („Fire Lizard“). Jsou to tuhé potvory se smrtelným ohnivým dechem, ale s Biffem je snad zmáknete. Hlavně nezapomeňte Bffa stále doléčovat. Jděte stále výš a zabíjejte „Lizardmany“, ze kterých se vyklubali zdatní protivníci a Golemy (kousek od jednoho Ohnivého golema je pařez a okolo něj nějaké užitečnosti včetně magického meče). Úplně nahoře vás čeká první drak – „Feomathar“. Nasaďte si amulet „The Eye of Innos“ a připravte se na tuhý souboj. Na rozdíl od Gothicu 2 bez datadisku jsem měl s tímto soubojem skutečně velké problémy. Feomatharovi se regenerovalo zdraví naprosto nehorázně rychle a můj mečík ani luk ho nijak zvlášť nezraňoval. Biff mu občas zasadil dobrou ránu, ale než se mu povedla druhá, Feomathar byl zase zdravý jako rybička. Před soubojem se tedy nadopujte čím to jen půjde, doporučuju i vypít lektvar rychlosti a mít hodně trpělivosti. Pokud máte nějaké dobré magické svitky, máte napůl vyhráno. Já nejprve zakouzlil „Thunderstorm“ a poté Wave of Ice, čímž jsem Feomathara na chvíli znehybnil (bohužel i Biffa, ale sebe ne). Tím jsem mu ubral cca polovinu životů a zbytek už jsme nějak s Biffem zmákli. Po souboji si vezměte dračí srdce a vyšplhejte na skálu, kde je Feomatharův poklad a pěkně mu ho zredukujte. Teleportujte se do hradu, kde v chrámu u alchymistického stolku zregenerujte amulet „The Eye of Innos“. Vyspěte se do rána a připravte se na druhého draka.

Gothic 2 Addon Jděte opět nahoru k řece a podél břehu, ale nechoďte směrem k průsmyku, ale přejděte malý dřevěný můstek přes řeku. Pokud se podíváte na mapu, je váš cíl věž úplně vlevo dole. Připravte se na zástupy skřetů a pokračujte dále. Je tu další most přes řeku a za ním malá jeskyňka. Probijte se zástupem skřetů a vyrabujte truhlu. Pokračujte nahoru po stráni (pozor na ohnivé ještěry) a těsně pod začátkem cesty, která vede na horu, najdete Gorn a Gestadta. Gestadt je zkušený lovec a pokud se ho zeptáte na jeho brnění, dozvíte se, že ho udělal Wolf z plátů „Minecrawlerů“. Naučte se od něj brát z mrtvých draků pláty z jejich kůže, ze kterých vám poté Jan udělá brnění (musíte jich mít dvacet). Pokud se naučíte brát i dračí krev a později se naučíte kovat zbraně, můžete si s její pomocí vykovat magický meč, ale já tak neučinil, takže nevím, jestli je meč dobrý, ale asi ano. Gorn se vám zmíní o věži nahoře a děsivých zvucích a pokud si s ním důkladně promluvíte, nabídne vám svou pomoc, kterou neodmítejte. Gorn poběží napřed, takže ho sledujte a podporujte ho spíše z dálky, protože nahoře čeká skutečně hodně „Lizardmanů“ a pokud je pobije Gorn nebo Biff, o zkušenosti nepřijdete. Až přejdete most, Gorn se s vámi rozloučí a vrátí se ke Gestadtovi. Vy s Biffem pokračujte nahoru, ale po chvíli se s vámi rozloučí i Biff a bude čekat dole u mostu. Dojdete k horské pevnosti, která je zaplněná potvorami, ale není to tak hrozné. Prošmejděte dolní patro a v jedné místnosti si všimněte spínače na stěně. Po jeho stisknutí se odsune jedna knihovna a odhalí novou místnost se sochou Beliara a dvěma truhlami. Bohužel ji stráží „Demon“, což je skutečně tuhý protivník. Poté vylezte do druhého patra a opět poberte co chcete. Až se vyšplháte úplně nahoru, vejdete do obrovské kamenné jeskyně, kde už čeká druhý drak – „Pedrakhan“. Nasaďte si amulet „The Eye of Innos“ a promluvte si s ním. Po rozhovoru začne další tuhý boj. Tentokrát vám Biff nepomůže a o to to bude horší. Já tento souboj udělal tak, že jsem si vyvolal nějaké kostlivce (konkrétně dva, víc těchto svitků jsem neměl) a použil jsem „black ore“, která zpomalí čas. Až bude „Pedrakhan“ mrtvý, seberte mu jeho srdce a pláty z kůže a z jeho pokladu si vezměte co chcete (pokud jste ještě nedali Ramirezovi ve zlodějské gildě Sextant, najdete jeden právě tady). Vraťte se pro Biffa a pokud se zastavíte za Gornem a řeknete mu, že je drak mrtvý, získáte nějaké zkušenosti. Teleportujte se do zámku a obnovte amulet „The Eye of Innos“, vyspěte se do rána a vyjděte před hrad, kde seberte Biffa. Je čas na třetího draka.

Jděte cestou, kterou jste poprvé přišli do hradu a podél řeky jděte až k vodopádu. Podívejte se na mapu – kousek od domu s červenou střechou uvidíte malý močál – tam se vydejte. Těsně před ním najdete dva drakobijce – Roda a Ciphera. Cipher vám nabídne pomoc, kterou s radostí přijměte. Sleduje ho a až uvidíte draka, všichni se zastaví, ale jakmile zaútočíte, zase se přidají. Nasaďte si tedy amulet „The Eye of Innos“ a promluvte si s drakem jménem „Pandrodor“. Jakmile začne boj, přiběhnou i všichni ostatní a boj čtyři proti jednomu bude trvat pouze pár sekund. Jedná se o nejlehčího draka – udělal jsem ho na první pokus bez jakýchkoliv kouzel a fíglů. Vezměte si jeho srdce a znárodněte jeho poklad. Teleportujte se do hradu, obnovte amulet“The Eye of Innos“ a pořádně se vyzbrojte, protože nás čeká poslední a také nejtěžší drak, který se skrývá na ledových pláních.

Gothic 2 Addon Vyjděte z hradu, seberte Biffa a jděte směrem jako minule. Podél řeky dojděte až k vodopádu a zabijte „Trolla“ kousek odtud (s Biffem je to bez problému). Přejděte dvě lávky a zamiřte do sněhových plání. Hned na začátku najdete u ohně Sylvia a Bullca. Sylvio vám dá za úkol zabít dva ledové obry kousek odtud a nabídne vám za to tisíc zlatých. Přijměte jeho nabídku a obry zabijte. Dojděte to říct Sylviovi, ale ten vám odmítne zaplatit – chce ještě vyčistit cestu k drakovi. Jděte tedy dál (fanoušci série nostalgicky zavzpomínají na Nový tábor, který je teď zavalen ledem a sněhem) a pobijte odpor v podobě „Lizardmanů“, ledových obrů a ledových vlků. Jedinou cestou vyjděte nahoru (mimochodem jestli někdo přišel na způsob, jak se dostat do strážnice na cestou, tak mi to prosím napište – je tam truhla a já bych moc rád věděl co obsahuje) a pobijte co jen bude možné. Až budete se vším hotoví, jděte do jeskyně, kde čeká poslední drak – „Finkrekh“. Připravte si na něj to nejsilnější, co jen máte, protože jeho regenerace je skutečně neuvěřitelně rychlá. Pokud máte nějaké svitky „Wave of Ice“, máte vyhráno. Účinný je i „Rain of Fire“, ale často zabije i Biffa, takže pozor. Po boji si vezměte dračí srdce a z pokladu hlavně dračí vejce. Vraťte se dolů k Sylviovi, který na vás zaútočí, protože chce všechnu slávu pro sebe. Zabijte ho i s Bullcem a ještě si promluvte s Biffem a oznamte mu, že jsou všichni draci mrtví – získáte zkušenosti. U Sylvia jděte po ochozu cestou nahoru a až narazíte na smečku „Dragon Snapperů“, pobijte je (já vím, že se to lehko řekne, ale jde to) a prozkoumejte jeskyni, kde najdete dobrý luk. Teď už se ale teleportujte zpět do hradu. Garondovi poreferujte o vašem úspěchu a získáte zkušenosti a peníze. Pokud máte dvanáct tisíc zlatých, což asi ano (já měl asi šestnáct), kupte si od Jana lepší brnění a poté ho zabijte a vezměte si své peníze zpátky. Není to sice moc čestný způsob, ale už se do hradu nevrátíme (no vlastně ještě jednou, ale to bude jen na skok) a navíc vám bůhvíproč ostatní v jeho likvidaci překvapivě pomůžou. Ale co, patří mu to, vyděračovi. Teď se teleportujte k průchodu a projděte do Nového světa. Začíná

Gothic 2 AddonChapter 5 – Departure
Jděte na Bengarovu farmu a promluvte si s Wolfem, který vám zdarma vyrobí brnění z plátů „Minecrawlerů“, pokud mu je přinesete (může vás je naučit brát). Ještě si promluvte s Bengarem a poté se teleportujte ke Xardasovi. Ten ale ve své věži nebude, jak vám řekne Lester před ní. Lester vám také předá dopis od Xardase, který si hned přečtěte – máte za úkol získat zpět knihu, kterou jste donesli Pyrokarovi v klášteře. Do Xardasovy věže nechoďte – jsou tam nějaká monstra. Jděte směrem k Lobartově farmě a cestou zabíjejte „Lizardmany“. Na farmě si promluvte s Lobartem, který vám dá úkol zbavit ho skřetů, kteří se mu zabydleli u pole. Připravte se na tuhý soubor – skřetů je myslím šest a půjdou po vás všichni najednou. Až je zmáknete, Lobart vás odmění a vy můžete pokračovat do města. Tam si vyřiďte vše, co potřebujete a nakupte a prodejte co jen chcete. Až tady skončíte, teleportujte se na Onarovu farmu.

Promluvte si s Leem a dračí vejce doneste Bennetovi, který po vás bude chtít další. Dá vám mapu všech jeskyní, kterou si prohlédněte. Je to sice trochu zdlouhavé, ale projděte všechny a až budete mír dvanáct vajec, dejte je Bennetovi a pokud jste v jeskyních našli deset plátů z brnění „Minecrawlerů“, doneste je Wolfovi, který vám do druhého dne udělá brnění, ale na sobě máte lepší. Kousek od hospody a od lovce Dragomira (kterému jste už doufám vrátili jeho kuši) je také Sekobova manželka a Sekobův bratr, které odveďte na Onarovu farmu a dostanete zkušenosti a peníze. V průsmyku pod Dexterovým táborem řekněte uprchlým farmářům z Bengarovy farmy, že jste najali žoldáka (Wolfa – pokud jste tak ještě neučinili, udělejte to) na jejich ochranu a oni se tam vrátí. Pokud si ještě promluvíte s Busterem dozvíte se, že obchodník, který od něj měl kupovat rohy Stínových potvor je mrtvý, takže ty, které teď máte si můžete nechat. Teď jděte na Akilovu farmu a Akil si postěžuje, že mu někdo ukradl ovci. Jděte tedy do jeskyně kousek odtud (tam, kde byli dříve bandité, kteří měli Halvorovu speciální rybu) a zabijte další tři bandity. V jeskyni je ovce, se kterou si „promluvte“ a bude vás následovat. Vraťte ji Akilovi a teleportujte se do kláštera.

Gothic 2 Addon Hned za u vchodu si promluvte s Jorgenem, který se sem nakonec dostal a dostanete něco zkušeností. Jděte za Pyrokarem a zeptejte se na knihu, kterou jste mu dříve přinesli. Je dole ve sklepení, ale je uzamčená kouzlem, které nikdo neprolomil. My naštěstí víme, jak ji otevřít, takže se vydejte dolů a až vás Talamon zastaví, řekněte že máte povolení od Pyrokara a bude vpuštěni. Knihu seberte ze stolku a přečtete si ji. Získáte kus papíru a klíč. Přečtěte si papír a použijte svícen u výklenku s knihovnou jako spínač. Knihovna se odsune a odhalí skrytý úkryt. Dojděte o svém úspěch říct Talamonovi a vydejte se do úkrytu na průzkum. Malým labyrintem se probijte přes kostlivce až ke dveřím, které otevřete klíčem z knihy. Ve velké knihovně pobijte „Demony“ a seberte ze stolku mapu (podívejte se na ni – odhalí vám lokaci „Irdorathských síní“) a zaprášenou knihu („Dusty Book“), kterou si přečtěte. Vraťte se stejnou cestou zpět, promluvte si s Telamonem a upalujte za Pyrokarem, kterému řekněte o svém úspěchu. Teď budete potřebovat loď, kapitána a posádku, abyste se mohli konečně utkat s hlavním nepřítelem, který je na nedalekém ostrově. Jako kapitán vám může posloužit buď Jorgen, kterého ale Pyrokar nebude chtít pustit a budete muset vyčistit Xardasovu věž od „Demonů“ nebo Thorlof, pro kterého jsem se rozhodl já.

Torlof ale bude chtít, aby zmizeli paladinové z města, takže vám dá za úkol jít do hradu ve „Valley of the Mines“ a otevřít hlavní bránu, aby tam mohli vniknout skřeti a paladinové z města by jim museli jít na pomoc. Teleportujte se tedy do průchodu, projděte na druhou stranu a poté do hradu. Vyskákejte ke strážnému, který hlídá bránu a ukradněte mu jeho klíč. Odemkněte s ním dveře vedle něho a stiskněte spínač. Shlédněte animaci a pokud chcete, můžete se přidat k všeobecnému masakru, ale skřetů bude opravdu hodně. Jděte tedy zpátky na Onarovu farmu a Thorlofovi oznamte splněný úkol. Takže kapitána bychom měli. Teď nám zbývá posádka. Najměte tedy Leeho, Gorna a Benneta (mimochodem, pokud si teď s Bennetem promluvíte o brnění, nabídne vám nejlepší drakobijecké brnění, ale stojí dvacet tisíc, ale před odjezdem si ho určitě kupte) z Onarovy farmy, Angara (toho doporučuju obzvlášť) z Bengarovy farmy, Miltena z kláštera, Lestera (je stále u Xardasovy věže) a Diega, Larese a Vatrase z Khorinisu. To by mohlo stačit. Zajděte za soudcem do Horní části města a on vám dá povolení ke vstupu na loď. V horní části si ještě promluvte s obchodníkem Salandrilem, který se má dostavit k soudu v klášteře. Nejdříve na vás zaútočí, ale poté půjde, takže se teleportujte do kláštera a vyzvedněte si odměnu. Vraťte se do města a prodejte co jen můžete. Nakupte si hromadu léčivých lektvarů a kouzelných svitků – až odcestujeme na ostrov, nebude už návratu. Až budete mít pocit, že máte všechno hotovo, všechny postranní úkoly vyřešeny a nakoupeno dostatečné množství zásob, jděte na loď a se všemi si promluvte. Teď máte poslední šanci si od Benneta koupit nejlepší brnění, na ostrově vám ho už nenabídne. Vejděte do své kajuty a shlédněte animaci – začíná

Gothic 2 AddonChapter 6 – The Halls of Irdorath
Promluvte si s posádkou a pokud chcete, udělejte u některých z nich nějaké nákupy a spotřebujte své volné tréninkové body. Vyjděte z lodi a jedinou možnou cestou pokračujte vpřed a pobíjejte skřety a „Wargy“. Až dorazíte do velké místnosti s jeskynním trolem, všechny pobijte a jděte po levé straně do místnosti (před vchodem je špatně viditelná rostlinka „Dragonroot“) a zabijte několik skřetů s jejich náčelníkem. Od toho si vezměte klíč a jděte na místo, kde stál jeskynní trol. Za ním je vchod do malého vězení a v jedné cele nesedí nikdo jiný než zrádce Pedro. Nezabíjejte ho a doveďte ho na loď. Tam vám Pedro řekne, že v místnosti skřetího náčelníka je tajný průchod dál. Ještě si na lodi promluvte s Angorem, který vám jako jediný nabídne své služby přímo v boji, což neodmítněte, protože je to skvělý bojovník. Vraťte se tam tedy a stiskněte dva svícny na stěnách – nejprve levý, poté pravý. Teď si dávejte pozor, protože kousek ode dveří je za rohem schovaný „Seeker“. Pokračujte jedinou cestou dále, pobijte několik „Lizardmanů“ a vejděte do velké místnosti. Zde pobijte opět spoustu „Lizardmanů“, posbírejte všechna dračí vejce (je jich jedenáct) a prohledejte truhly. U jedné truhly na zemi se válí starý kus papíru, který si přečtete. Pokračujte dále a narazíte na draka! Jeho jméno je „Feoradon“ a je to bratr „Feomathara“ – ohnivého draka z “Valley of the Mines”. „Feoradon“ je samozřejmě naštvaný, když mu vybíjíte členy rodiny a vrhne se na vás. Bohužel Angar vám nepomůže, protože si kousek od draka bude stále stěžovat na nesnesitelné bolesti hlavy, takže mu řekněte, ať se vrátí.. Ale „Feoradon“ není nikterak silný a stačí jedna „Wave of Ice“ na jeho znehybnění a poté ho v pohodě umlátíte mečem (nebo co to máte v ruce). Po boji si vezměte jeho srdce na obnovení amuletu „The Eye of Innos“ a jděte dále. Dojdete k propasti bez mostu, ale pokud jste si přečetli starý papír, víte co máte dělat. Stačí střelnou zbraní střelit do spínačů nahoře na věžích a most se vysune.Na druhé straně pozor na „Seekera“ a prohledejte obě věže. Nahoře každé z nich stiskněte spínač a jděte dál jedinou cestou. Pobijte několik kostlivců a vejděte do chrámu.

Uvnitř narazíte na temného lorda jménem Archol se spoustou kostlivců. Zabijte lorda a vezměte si od něj hlavně klíč, který otevírá dveře v téže místnosti. Ještě než se ale vydáte dále, prozkoumejte místnost za druhými dveřmi. Mimo jiné najdete deník a recept na lektvar. Přečtěte si deník a recept – můžete udělat lektvar z jedenácti dračích vejcí, kousku síry a černé perly. Bohužel jsem s sebou neměl černou perlu, takže nevím k čemu lektvar je, ale vzhledem k tomu, že je z jedenácti dračích vejcí, tak to bude asi pěkný dryák :). Ještě díky „Feoradonově“ srdci znovu nabijte amulet “The Eye of Innos” a vydejte se dále. Dojdete do místnosti s mnoha východy. Váš úkol je otevřít centrální dveře. Tady si to rozvrhneme na levou a pravou část. Jděte doleva dolů a zabijte „Keymastera“, kterému seberte klíč. Vraťte se do centrální místnosti a otevřete levé dřevěné dveře. Uvnitř zatáhněte za obě páky (na pořadí nezáleží) a v animaci uvidíte, jak se zvedají mříže. Jděte tedy doleva tam, kde se zvedly mříže (buď nahoře nebo dole) a na konci stiskněte tři spínače ve správném pořadí (prostřední je první). Veprostřed se vysune velký otočný spínač, po jehož otočení se v centrální místnosti vysune jeden malý sloupek. Vraťte se do místnosti za dřevěnými dveřmi a opět stiskněte oba spínače. Jděte opět tam, kde se vysunuly mříže a postup opakujte (tady je myslím pouze jeden spínač, takže si nemusíte lámat hlavu s pořadím). Až tady budete hotovi, opakujte stejný postup na pravé straně. Nyní byste měli mít v centrální místnosti vysunuté čtyři sloupky – na každém je jeden spínač. Všechny je stiskněte a vysune se další sloupek se spínačem. Po jeho stisknutí se konečně otevře cesta dál.

Jste v obrovské místnosti plné „Seekerů“ a jedním temným mágem. S tím si promluvte, zabijte ho a přečte si papír, který má u sebe. Ještě prošmejděte čtyři malé postranní místnůstky a připravte se na finální soubor. Otevřete hlavní dveře a vyjděte po schodech. Nasaďte si amulet „The Eye of Innos“, doplňte si zdraví i manu na maximum a uložte hru. Čeká nás hlavní protivník celé hry – mocný „Undead Dragon“. Promluvte si s ním a užijte si asi těch patnáct sekund, které bude tento souboj trvat. Nemrtvý drak je totiž opravdu ubožák – stačí zakouzlit „Wave of Ice“ na jeho znehybnění a poté zakouzlit tak dvě kouzla „Mass Destruction“ a dvě kouzla „Rain of Fire“ a dílo je hotovo. Pokud ne, zakouzlete další „Wave of Ice“ a buď do něj perte další ničivá kouzla jako je „Rain of Fire“ nebo „Thunderstorm“ nebo ho dodělejte ručně. Po souboji shlédněte animaci, ve které se tam bůhví odkud teleportuje Xardas a „půjčí“ si drakovu duši. Po animaci se objevíte ve velké místnosti, kde byl temný mág. Pokud chcete, můžete dojít zpět k mrtvole draka a obrat ho o jeho „Soulstone“, ale k ničemu vám už nebude. Také jsou v jeho místnosti tři dlooouhé slepé chodby a v každé je pouze jeden nemrtvý skřet. Význam těchto chodem mi není jasný. Každopádně teď se vydejte zpět k lodi. Na zpáteční cestě budete potkávat některé vaše společníky, se kterými si vždy promluvte. Až se dostanete na loď, promluvte si s kapitánem a řekněte mu, že vše je připraveno ke zvednutí kotvy. Tím se spustí závěrečné outro, ve které nám tajemný Xardas nakousne něco ze třetího dílu (alespoň doufám) a opět tajemně zmizí. No a to je vše přátelé – dokončili jste gigantický Gothic 2 i s datadiskem. Bravo!


Pokud by chtěl někdo vědět, jak na tom na konci hry byl, tak moje postava vypadala takto:
Úroveň: 42
Síla: 89
Obratnost: 134
Mana: 82
Životy: 780
Počet nevyužitých tréninkových bodů: 38
Jednoruční zbraně: 74%
Obouruční zbraně: 44%
Luky: 68%
Kuše: 27%
Odolnosti: 155 / 155 / 103 / 53

Autor:


Témata: knihovny, Loď, Socha


Nejčtenější

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Albion
RETRO: V Albionu se herní doba nepočítala na hodiny, ale na měsíce

Připomeňte si s námi fantastickou hru na hrdiny, kterou u nás hrál snad každý, kdo měl v půli devadesátých let počítač.  celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Další z rubriky

Antihrdinové
Hrdina, nebo padouch? Vybíráme nejlepší herní antihrdiny

Během herní historie jsme měli možnost zahrát si za spoustu hlavních postav, které z nekonečné řady klasických klaďasů nějakým způsobem vybočovaly. Podívejme...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Shadow Warrior (PS4)
Stáhněte si nového Shadow Warriora zdarma. Ale pospěšte si, čas běží

Nabídka, která se neodmítá. Vynikající akční hra z roku 2013 je po omezenou dobu k mání zdarma v internetovém obchodě Humble Bundle. Nepromeškejte tuto...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.