Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

BioWare: Grafika nové generace je příliš drahá, pokrok není zásadní

  12:15aktualizováno  12:15
Vývojářské rozpočty prý zpočátku zkrotí grafiku na konzolích nové generace. Rozdíl mezi stávající a novou generací tak podle Neila Thompsona, který je hlavním animátorem v Bioware, nebude tak zásadní.

Koncept ke hře Dragon Age 3, kterou vyvíjí společnost BioWare

Herní průmysl si to podle Thompsonova názoru nemůže dovolit. "Pochopitelně bojujeme s omezením hardwaru každý den, a pokud je zmenšíte, opět limity objevíme," řekl Thompson v rozhovoru pro časopis The Official Xbox Magazine.

"Podle mě je zásadní, že se herní průmysl nezatlačí do rohu, ve kterém by vývoj hry nebyl ekonomicky únosný. Poslední zlepšení technologie lidi zaskočilo. Zejména množstvím lidí, které potřebujete, a mírou schopností, jíž je třeba pro očekávanou kvalitu," tvrdí Thompson.

Podle vývojáře se tak u minulé generace konzolí předpokládalo desetinásobné zlepšení grafiky. A Thompson říká, že nová generace má také nabídnout značný pokrok. Jen nebude tak zásadní.

"Lidé budou lépe připravení, ale nedokážu si představit další desetinásobný nárůst týmů. Rozpočty by byly absurdní. Pro zaplacení vývoje byste museli prodat dvacet až třicet milionů kopií," vysvětluje Thompson.

BioWare v současné době pracuje na prototypu nového Mass Effectu a Dragon Age 3: Inquistion.

Autor:


Témata: Xbox


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.