Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skutečnost? Technologie téměř maže rozdíly mezi hrou a realitou

  16:52aktualizováno  16:52
Realisticky vypadající prostředí bylo tradičně úkolem pro počítačovou farmu, která za citelné náklady hodiny předem vykreslovala jen několik minut videa. Se stoupajícím výkonem počítačů se však zvyšuje i míra realismu, která je dostupná v reálném čase.

Ohromující byla například vysoušející se voda v technologickém demu od společnosti Crytek (podívejte se) a dalším krokem jsou testovací videa v herní technologii Unreal Engine 4. Projekt je výsledkem práce francouzského grafika Koola, který se pokouší objevit limity technologie.

Fotogalerie

Unreal Engine 4 je však veřejně dostupný za měsíční předplatné a jeho předchůdce využívaly desítky velkorozpočtových her. Poháněl například tituly Batman Arkham, Dishonored, či BioShock Infinite.

Videa tedy mohou naznačovat úroveň realismu, která nás ve hrách čeká v následujících letech. Je však třeba upozornit, že jde o malé prostředí, a grafik tak mohl pracovat s nadstandardním množstvím výkonu. Například textury tak využívají ohromné rozlišení.

Autor:




Nejčtenější

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.