Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Série Grand Theft Auto již prodala 125 milionů kopií

  11:18aktualizováno  11:18
Úspěch série Grand Theft Auto vydavatel přičítá dostatečným pauzám mezi vydáváním jednotlivých dílů. Hra spadá do katalogu vydavatelství Take Two, jehož šéf Strauss Zelnick odhalil nový milník v prodejnosti série. Ta přesáhla 125 milionů kusů a oproti loňskému roku se počet prodaných kopií zvýšil o 11 milionů.

Ilustrační obrázek k pátému dílu Grand Theft Auto

V tomto období přitom nevyšel nový díl, a nárůst tak představují prodeje starších her. Jen čtvrtý díl podle Take Two prodal celkem přes 25 milionů kusů.

A podle Zelnicka se na popularitě podílí vydavatelská strategie společnosti, která necílí na roční pravidelnost. Ačkoliv právě takovou taktiku využívá série Call of Duty a Zelnick ji označuje za kvalitní produkt. Take Two však na takovou strategii sázet nechce.

Zelnick navíc zmiňuje, že střílečka Call of Duty: Black Ops 2 neprodala tolik kusů jako její předchůdce v podobě Modern Warfare 3.

"Tak to s našimi tituly nikdy nebylo. Naše hry jsou na tom pokaždé lépe. A vytváření stálých značek při roční frekvenci, s výjimkou sportovních titulů, je podle našeho názoru obtížné," řekl Zelnick pro server Gamespot. A tyto předpoklady se zatím potvrzují.

Pátý díl Grand Theft Auto přinese trojici hratelných hrdinů a dosud největší hrací plochu (čtěte více). Vyjde na jaře příštího roku pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360. PC verzi zatím vývojáři nepřislíbili.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.