Vývojáři ostatně upozorňují, že nová verze nezahrnuje jen vyšší rozlišení textur. Zkoumali prý veškeré objekty ve hře a cokoliv bylo třeba vylepšit, upravili, či vytvořili znovu. Tlak na vyšší detailnost způsobilo i plánované hraní z vlastního pohledu (čtěte více + video).
Grand Theft Auto V pro PlayStation 4, Xbox One i PC tak nabídne například vyšší rozlišení a vykreslování prostředí do dvakrát větší vzdálenosti.
Grand Theft Auto V pro PlayStation 4 (vlevo) versus PlayStation 3 (vpravo)
„Strávili jsme s tím více času, než to většině her trvá od začátku do konce,“ prohlásil pro server IGN umělecký ředitel Aaron Garbut.
Kromě přepracování objektů se změn dočkaly i animace a částice. Ve videu je to vidět zejména na odlesku aut či vlhké vozovce. Titul však nabídne i nové prvky v prostředí, například světlušky v přírodě.
Verze pro Xbox One a PlayStation 4 vyjdou 18. listopadu, pro PC bude hra dostupná od 27. ledna.
zdroj: www.youtube.com