Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Guild Wars 2 - boje v dungeonech

  9:15aktualizováno  9:15
Při procházení místními dungeony musejí hráči počítat s nutností být v týmu. Oproti tradiční týmové spolupráci však prý nebude rozhodování na vedoucím týmu, ale na všech hráčích.
Guild

Vývojáři z týmu ArenaNet po informacích ohledně možností prozkoumávání oblastí pod vodou upozornili na další fakta ve své chystané on-line hře na hrdiny Guild Wars 2. Při procházení místními dungeony musejí hráči počítat s nutností být v týmu. Oproti tradiční týmové spolupráci však prý nebude rozhodování na vedoucím týmu, ale na všech hráčích.

Každý z nich si může zvolit cestu jak bojovat s bossem. Jak to vývojáři myslí a jak to bude vypadat v praxi, však designér William Fairfeld v žádné ukázce nepředvedl. Uvedl však, že oproti tradičnímu systému "svaté trojice" léčitel, DPS (stará se o udělení co možná maximálního množství zranění) a tank (hodně vydrží, ale neudělí tolik zranění, stahuje na sebe útoky) tu bude systém volnosti rozhodování v boji.

Zdroj: vg247

Autor:




Hlavní zprávy

Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.