Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Francouz v Guild Wars 2 dosáhl maximální úrovně za méně než tři dny

aktualizováno 
Rychlost, s jakou hráč dosáhl nejvyšší úrovně v Guild Wars 2, zaskočila i vývojáře hry. Ti ho nejprve podezírali z využívání podvodných technik, pozdější zkoumání to však vyloučilo. Francouzský hráč tak získal prvenství ještě před oficiálním vydáním hry.

Guild Wars 2

Titul byl totiž první tři dny přístupný jen hráčům, kteří si ho předobjednali. Oficiálně hra vyšla v úterý 28. srpna a zmiňovaný hráč maximální úrovně dosáhl v tomto mezičase.

Úrovňový strop v Guild Wars 2 představuje číslo osmdesát a hráč s přezdívkou Surfeuze posledních dvacet levelů získal prostřednictvím řemesel. A teoreticky je dokonce možné dosáhnout maximální úrovně téměř výhradně tímto způsobem.

"Surfeuze prošel standardní obsah do úrovně šedesát. Pochopitelně se vším prohnal a následně levely nabral prostřednictvím řemesel. Od šedesátého do osmdesátého," napsal šéf vývojářů Mike O'Brien na serveru Reddit.com.

"Jeho tajnou zbraní byl silný tým, který dodával řemeslné materiály. To mu umožnilo všechny (hráče) v posledních dvaceti úrovních předehnat," vysvětloval O'Brien. Vývojáři původně očekávali, že Surfeuze využívá techniku, která by pro získávání úrovní neměla být tak výhodná. Tedy techniku, kterou plánují omezit.

"Věřili jsme, že první level osmdesát získá jeden z hráčů využívajících tento trik. A když Surfeuze zveřejnil svůj úspěch, mylně jsem ho považoval za hráče využívajícího onu techniku," dodává O'Brien.

Guild Wars 2 je on-line hra na hrdiny, která 28. srpna vyšla exkluzivně pro PC. Hra oproti žánrovým kolegům nevyžaduje měsíční poplatky. Umožní však hráčům nakupovat určitou formu herní měny. Vývojáři přesto tvrdí, že tento přístup jejich titul neohrozí (více o obchodním modelu).

Autor:




Nejčtenější

(ilustrační snímek)
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Gravity Rush 2
RECENZE: Gravity Rush 2 je další parádní exkluzivita na PlayStation 4

Jedna z nejlepších her pro handheld PlayStation Vita se dočkala pokračování, které jde mnohem dále než originál. Na první pohled možná vypadá obyčejně, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.