Diskuze
Zásadní prvky, které vznikly jako chyby a zformovaly podobu videoher
Děkujeme za pochopení.
T69o40n86d67a 51H25e60j10l61í48k
Zásadní chyba byla atomový Gándhí v Civilizaci :))
J26a70r77o 51R53y45z35e63k
super clanok, Bonusweb je asi jedine co sa da na idnesu citat.
za najzaujimavejsi prvok pohybu pokladam crouch slide w q4.
V72á29c73l83a57v 30D46v75o67r68s21k32ý
Ještě Technet, tam jsou také odborníci na slovo vzatí.
F64i66l56i13p 21T68ř60e87b48a
Trochu offtopic, ale z dnešního pohledu mě vyloženě pobavila zmínka o vývoji hardwaru pro Space Invaders
V30a10š72e56k 73H56a48v58r34á20n48e85k
Straferun+wallrun - uz v Doomovi + bych pridal ukonceni levelu jako mrtvola :D To bylo casto pouzivano speedrunnerama.
Jeste bylo dobre nechat, aby se potvory na sebe nastvali a zabili se navzajem. Nevim, jestli to puvodne byl zamer, nebo to vzniklo jako chyba.
Vrazdeni vlastnich jednotek bylo mozne uz v Dune1 i Warcraft1. Sice to moc k nicemu nebylo... leda by jednotka zabirala misto pro nejakou silnejsi, protoze pocet jednotek byl omezeny.
T88o69m69a23s 84T81r66n30k74a
co pořád máte s tím mario, zahrajte radši duke nukem, ve všem
lepsi nez mario
L56u90d87ě38k 82S59m23e74t40a83n83a
A co má Mario a Duke Nukem společného? Milovníky plošinovek těžko přesvědčíte, aby šli hrát FPSko. To je jako přesvědčit rybáře, aby se přestali nudit u vody a šli hrát fotbal...
V25l52a29d11i37s83l73a96v 27N43o58h71e46j74l
tak ukrok a pohyb dopredu zaroven byl o odmocninu ze dvou rychlejsi uz v Doomovi resp. 1.4x rychlejsi skoda ze se nektere docela dobre predelavky snazily tyto chyby opravovat (i napr. tichy BFG), zavadely skakani apod. coz uz pak nebyl Doom ve sve nejlepsi hratelnosti kdy se chyby stavaly soucasti strategie.
P95e86t88r 36S85o93k67o73l
V Doomu byly celkem dvě různé rychlosti straferunningu + speedbug při běhu kolem některých zdí - wallrunning. Za nejlepší a jedinečný pořád po letech považuji pohyb v quake1 respektive quakeworldu, kterému se říkalo bunnyhopping (dnes strafejumping, circlejumping) v kombinaci s mid-air akrobacií probíhaly v levelech s teamových deathmatchem neskutečné věci, které by snesly srovnání s nejlepšími triky q3a a QL.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!