Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Her z akční série Halo se prodalo přes 50 milionů

  13:08aktualizováno  13:08
Střílečka Halo 4 je k dispozici zhruba měsíc a hráči v tomto období zakoupili okolo čtyř milionů kopií. Celá série tak od svého debutu v roce 2001 prodala přes 50 milionů kusů. Prvním dílem byl titul Halo: Combat Evolved, který vyšel ještě i na PC a Mac. Od třetího dílu se však značka stala exkluzivní pro konzoli Xbox 360.

Série od svého vzniku vydělala přes 3 miliardy dolarů, tedy přes 57 miliard korun. "Do dnešního dne se celosvětově prodalo přes 50 milionů kopií Halo her. Lidé připojení k Xbox Live pak u titulu strávili přes 5 miliard hodin," píše Microsoft v oficiálním prohlášení.

Bonusweb čtvrtý díl Halo hodnotil známkou 88 %. "Halo 4 je počátkem nové trilogie, o jejíž kvality nyní nemáme sebemenší obavy. Klenot Microsoftu je v dobrých rukou. Čtvrtý díl je toho jasným důkazem," napsal o hře Emanuel Svoboda (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Xbox


Nejčtenější

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Andrej Kiska a Peter Vasterbacka
Slovenský prezident jednal s tvůrcem Angry Birds o hrách do škol

Slovenský prezident Andrej Kiska se na svém Facebooku pochlubil fotkami ze setkání s vývojářem populárních Angry Birds.   celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.