David Cage, šéf vývojářského týmu Quantic Dream, který pracuje na jednom z nejzajímavějších projektů poslední doby, atmoférickém thrilleru Heavy Rain, tvrdí, že dobu dohrání odhaduje mezi osmi a dvanácti hodinami. Dodává však, že na první dohrání nebude možné vidět ani zlomek toho, co hra nabízí. Soudí, že většina hardcore hráčů u titulu stráví mnohonásobek času, protože budou Heavy Rain hrát stále znovu, aby vyzkoušeli všechny možnosti. Fakt, že jen demo z Games Convention v Lipsku mělo tři hlavní možnosti, tedy hrdinka nepozorovaně prchá z domu, kde odhalila vraha, je jím objevena a usmrtí ho a nebo je naopak jím usmrcena, napovídá, že odhalit všechna zákoutí příběhových možností bude takřka nemožné. To už nemluvíme o možnosti být odhalena, ale přesto uprchnout, různých variantách útěku a faktu, že podobných rozsáhlých lokací, jakým byl dům z dema, má být ve hře minimálně 60.
Zdroj: vg247