Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Herní branže je děsivá, tvrdí autoři Unrealu

  23:29aktualizováno  23:29
Společnost Epic Games, která vyvinula série Unreal a Gears of War, považuje situaci současného herního průmyslu za „děsivou“. Na trhu je tolik platforem, a budoucnost je prý natolik mlhavá, že se jedná o nejsložitější období za dobu existence Epicu.
Ukázka technologického dema Unreal Engine 3

Ukázka technologického dema Unreal Engine 3

Společnost Epic Games, která vyvinula série Unreal a Gears of War, považuje situaci současného herního průmyslu za "děsivou". Na trhu je tolik platforem, a budoucnost je prý natolik mlhavá, že se jedná o nejsložitější období za dobu existence Epicu.

"Po dvacet let, po které je Epic součástí herního průmyslu, jsme si nebyli tak nejistí tím, co přijde příště," řekl prezident společnosti Mike Capps. "Bude tu za deset nebo dokonce pět let fyzická distribuce? Bude někoho zajímat příští generace konzolí? Co se děje s PC?" táže se Capps.

"Bývalo to ‘no jasně, Playstation 3 bude úspěšný, protože Playstation 2 byl úžasně úspěšný.’ Můžete ale s jistotou prohlásit, že všichni skočí i po nové generaci?" polemizuje prezident Epicu.

Gears of War 3

Gears of War 3

"Rozhodně v to doufám a pokusím se vytvořit skvělou technologii, která všechny přesvědčí. Je to ale děsivé," dodává Capps.

"Jestli nás něco zabíjí, pak jsou to dolarové aplikace," Capps tím naráží na levné hry pro iOs zařízení tedy zejména iPhone a iPad.

"Jak někomu prodáte hru za šedesát dolarů [necelých tisíc korun], která za to opravdu stojí... [lidé] jsou zvyklí na 99 centů [necelých dvacet korun]. Jak jsem řekl, je to pro průmysl nejistá doba," objasil Capps situaci.

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Playstation 3


Nejčtenější

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

Diablo
GLOSA: Dvacet let s Diablem. Proč soupeři nikdy neměli šanci?

Kultovní hra Diablo oslavila dvacáté narozeniny. Inspirovala řadu napodobitelů, kteří však její masivní úspěch nikdy nedokázali napodobit. Co dělá temnou...  celý článek

Komerční verze přilby Oculus Rift
ZeniMax: Máme důkazy, že nám tvůrci virtuální reality ukradli technologie

Po letech mediálních přestřelek mezi společnostmi ZeniMax Media a Oculus VR jde případ k soudu. ZeniMax v souvislosti s tím vzkazuje, že odborníci odhalili...  celý článek

Super Mario Run
Britům se hry a aplikace v App Storu prodraží. Může za to brexit

Společnost Apple ohlásila, že britské nákupy v App Storu podraží téměř o čtvrtinu. Chce tím vyvažovat klesající cenu libry.  celý článek

Nina Williams z Tekkena 7
Další nejočekávanější akční hry roku: Zneužitá značka i sázky na jistotu

Letošní rok kromě zarytých fandů stříleček potěší i milovníky bojovek. Kromě sedmého dílu klasické značky Tekken se chystá také pokračování superhrdinské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.