Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Herní branže je děsivá, tvrdí autoři Unrealu

  23:29aktualizováno  23:29
Společnost Epic Games, která vyvinula série Unreal a Gears of War, považuje situaci současného herního průmyslu za „děsivou“. Na trhu je tolik platforem, a budoucnost je prý natolik mlhavá, že se jedná o nejsložitější období za dobu existence Epicu.
Ukázka technologického dema Unreal Engine 3

Ukázka technologického dema Unreal Engine 3

Společnost Epic Games, která vyvinula série Unreal a Gears of War, považuje situaci současného herního průmyslu za "děsivou". Na trhu je tolik platforem, a budoucnost je prý natolik mlhavá, že se jedná o nejsložitější období za dobu existence Epicu.

"Po dvacet let, po které je Epic součástí herního průmyslu, jsme si nebyli tak nejistí tím, co přijde příště," řekl prezident společnosti Mike Capps. "Bude tu za deset nebo dokonce pět let fyzická distribuce? Bude někoho zajímat příští generace konzolí? Co se děje s PC?" táže se Capps.

"Bývalo to ‘no jasně, Playstation 3 bude úspěšný, protože Playstation 2 byl úžasně úspěšný.’ Můžete ale s jistotou prohlásit, že všichni skočí i po nové generaci?" polemizuje prezident Epicu.

Gears of War 3

Gears of War 3

"Rozhodně v to doufám a pokusím se vytvořit skvělou technologii, která všechny přesvědčí. Je to ale děsivé," dodává Capps.

"Jestli nás něco zabíjí, pak jsou to dolarové aplikace," Capps tím naráží na levné hry pro iOs zařízení tedy zejména iPhone a iPad.

"Jak někomu prodáte hru za šedesát dolarů [necelých tisíc korun], která za to opravdu stojí... [lidé] jsou zvyklí na 99 centů [necelých dvacet korun]. Jak jsem řekl, je to pro průmysl nejistá doba," objasil Capps situaci.

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Playstation 3


Nejčtenější

DOOM
Majitel DOOMu bojuje s hrou zdarma, autor natruc vydal zdrojový kód

Ačkoliv tvůrci hry DOOM měli ve zvyku zveřejňovat zdrojové kódy svých technologií, nový majitel značky fandovské projekty potírá. Programátor John Carmack...  celý článek

Alan Dabiri ze společnosti Blizzard Entertainment
Nový šéf vývoje Heroes of the Storm: Překonáme očekávání hráčů

Vývojáři Heroes of the Storm prý překonají veškeré hráčské sny. Věří v to nový kreativní ředitel Alan Dabiri, který otěže tvorby po třech letech přebírá po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.