Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři nového Rainbox Six vysvětlují, proč ve hře chybí oživení

aktualizováno 
Titul Rainbow Six Siege chce nabídnout taktickou akci i v rámci síťové hry. Jedním z prvků, který to má zajistit, je absence oživení v rámci jednoho zápasového kola.

Rainbow Six Siege | foto: Ubisoft

Na tomto prvku je postavena klasická střílečka Counter-Strike, tvůrci nové akce Rainbow Six však tento koncept chtějí rozvést.

„Jeden život je přesně takový, jak to zní. Pro každé kolo v Tom Clancy’s Rainbow Six Siege máte jeden život. Pokud o něj přijdete, mezi živé se před dalším kolem nevrátíte. Při návrhu hry jsme přišli na to, že chybějící oživení ovlivňuje tři pilíře, které ve hře chceme: týmovou spolupráci, taktiku a napětí,“ píší vývojáři na oficiálním blogu.

Tvůrci upozorňují, že tyto prvky jsou ústředními parametry pro celou sérii a z moderních stříleček takřka vymizely. „I při hraní v týmu kladou akce důraz na bleskové reflexy a potlačují ostatní dovednosti. Můžete se tak cítit osaměle.“ To však podle autorů Rainbow Six Siege nehrozí.

Chybějící možnost oživit se totiž nutí hráče k větší spolupráci a vyžaduje lepší přehled o mapě, plánování i komunikaci.

V Rainbow Six Siege budou hráči týmu užiteční i po smrti. Mohou například sledovat bezpečnostní kamery, využívat malá bezpilotní vozítka či mapu sledovat z přelétajícího vrtulníku. Mrtví spoluhráči se tak stávají zdrojem informací a nutí i nepřátelský tým k odlišnému stylu hraní.

Jednotlivá kola zápasů jsou však krátká a končí do tří minut. Není proto třeba se obávat, že po smrti budete mimo akci příliš dlouho.

Hra Rainbow Six Siege vzniká pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vydání tvůrci plánují na příští rok a titul vůbec nebude zahrnovat sólo hru (první dojmy z E3).

Autor:




Nejčtenější

Andrej Kiska a Peter Vasterbacka
Slovenský prezident jednal s tvůrcem Angry Birds o hrách do škol

Slovenský prezident Andrej Kiska se na svém Facebooku pochlubil fotkami ze setkání s vývojářem populárních Angry Birds.   celý článek

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Blizzcon 2016
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Warhammer 40 000: Dawn of War 3
RECENZE: Warhammer 40 000: Dawn of War 3 je velkým šlápnutím vedle

Pokud se mohli vývojáři z Relic Entertainment něčím chlubit, tak tím, že jejich realtimové strategie patří k naprosté špičce žánru a při jejich koupi...  celý článek

PaRappa The Rapper: Remastered
RECENZE: Předběhněte frontu na záchod díky svému rapovému umění

Prapředek kdysi tolik populárních rytmických her se vrací v remasterované podobě. A je to pořád stejný úlet.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.