Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři nového Rainbox Six vysvětlují, proč ve hře chybí oživení

aktualizováno 
Titul Rainbow Six Siege chce nabídnout taktickou akci i v rámci síťové hry. Jedním z prvků, který to má zajistit, je absence oživení v rámci jednoho zápasového kola.

Rainbow Six Siege | foto: Ubisoft

Na tomto prvku je postavena klasická střílečka Counter-Strike, tvůrci nové akce Rainbow Six však tento koncept chtějí rozvést.

„Jeden život je přesně takový, jak to zní. Pro každé kolo v Tom Clancy’s Rainbow Six Siege máte jeden život. Pokud o něj přijdete, mezi živé se před dalším kolem nevrátíte. Při návrhu hry jsme přišli na to, že chybějící oživení ovlivňuje tři pilíře, které ve hře chceme: týmovou spolupráci, taktiku a napětí,“ píší vývojáři na oficiálním blogu.

Tvůrci upozorňují, že tyto prvky jsou ústředními parametry pro celou sérii a z moderních stříleček takřka vymizely. „I při hraní v týmu kladou akce důraz na bleskové reflexy a potlačují ostatní dovednosti. Můžete se tak cítit osaměle.“ To však podle autorů Rainbow Six Siege nehrozí.

Chybějící možnost oživit se totiž nutí hráče k větší spolupráci a vyžaduje lepší přehled o mapě, plánování i komunikaci.

V Rainbow Six Siege budou hráči týmu užiteční i po smrti. Mohou například sledovat bezpečnostní kamery, využívat malá bezpilotní vozítka či mapu sledovat z přelétajícího vrtulníku. Mrtví spoluhráči se tak stávají zdrojem informací a nutí i nepřátelský tým k odlišnému stylu hraní.

Jednotlivá kola zápasů jsou však krátká a končí do tří minut. Není proto třeba se obávat, že po smrti budete mimo akci příliš dlouho.

Hra Rainbow Six Siege vzniká pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vydání tvůrci plánují na příští rok a titul vůbec nebude zahrnovat sólo hru (první dojmy z E3).

Autor:




Nejčtenější

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Další z rubriky

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.