Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Heroes of the Storm se změnil systém pro vyhledávání zápasů

  13:50aktualizováno  13:50
Kritika nevyrovnaných utkání vedla společnost Blizzard Entertainment k přepracování systému, který hra Heroes of the Storm využívá. Zatímco v minulosti titul upřednostňoval rychlost před vyvážeností, nyní se situace obrací.

Ilustrační obrázek k Heroes of the Storm | foto: Blizzard

Nová koncepce se řídí řadou parametrů a vývojáři nevylučují, že stále budete mít šanci narazit na hráče mimo vaši dovednostní úroveň.

Mělo by se to však dít jen vzácně a zejména lidem s extrémním hodnocením, a to ať už výjimečně dobrým, nebo nezvykle špatným. Navíc většinou jen v hodinách, kdy příliš hráčů není on-line.

Nový systém bude při přiřazování do zápasů upřednostňovat lidi s nejdelší čekací dobou. Změn se dočkala také nahrávací obrazovka, která by měla pomoci lepší organizaci před zápasem.

Blizzard varuje, že hráči mohou zpočátku narazit na drobné komplikace. Přepracované vyhledávání zápasů existuje teprve krátce dobu a vývojáři ho budou ladit za chodu.

Společnost také plánuje zapracovat ještě na dalších vylepšeních. Například na způsobu, jakým systém bude sestavovat složení hrdinů v rámci rychlých zápasů (quick matches). A zabránit chce také přiřazování do týmu s lidmi, jejichž komunikaci jste si ve hře zablokovali.

„Je to jen první vlna změn, které máme v plánu v souvislosti s vyhledáváním zápasů v Heroes of the Storm. Zajištění vyvážených utkání je stále naší hlavní prioritou,“ napsali tvůrci na oficiálním blogu. „I nadále budeme monitorovat data ze zápasů a systém s dalšími aktualizacemi vylepšovat.“

Autor:


Témata: Blizzard


Nejčtenější

(ilustrační snímek)
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Gravity Rush 2
RECENZE: Gravity Rush 2 je další parádní exkluzivita na PlayStation 4

Jedna z nejlepších her pro handheld PlayStation Vita se dočkala pokračování, které jde mnohem dále než originál. Na první pohled možná vypadá obyčejně, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.