Firma se na změnu připravovala již od září, kdy Browder postupně přenechával větší a větší množství práce Dabirimu. „Nebylo to jednoduché rozhodnutí,“ napsal Browder na oficiálních fórech. Věří však, že Heroes of the Storm budou v dobrých rukou.
Dabiri na hře pracoval od jejích počátků jako technický ředitel. V Blizzardu navíc působí již dvacet let a podílel se například na převodu Warcraft: Orcs and Humans na Mac či na tvorbě uživatelského prostředí pro Warcraft 3.
Dabiri jako člen tvůrčího týmu podporoval například vznik režimu Heroes Brawl, který zásadním způsobem mění zavedená pravidla hry. „Je to prostředí, ve kterém můžeme testovat některé hodně zběsilé nápady,“ řekl Dabiri pro server Polygon.
Heroes of the Storm
Vývojáři se kromě toho v příštím roce chtějí více soustředit na soutěžní hraní (eSports). Cílem je například lepší podpora diváckého režimu. Dabiri v roce 2017 slibuje také přepracování systému odměn, nové hrdiny, bojiště a řadu prvků, o kterých v současné době ještě nechce hovořit.
Heroes of the Storm vyšel loni v červnu, řadu předcházejících měsíců však byla dostupná betaverze. Je to variace na hry jako DOTA a League of Legends. Tvůrci však kladou větší důraz na týmovou spolupráci a řadu zavedených principů kvůli tomu mění. Na Bonuswebu jsme hře udělili 90 % (čtěte recenzi).