Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard vysvětluje, proč v Heroes of the Storm nejsou žádné předměty

  14:00aktualizováno  14:00
Drobná změna narušila konvence žánru. Velcí hráči na poli her ve stylu Defense of the Ancients (DOTA) využívají systém, ve kterém hrdinové mohli nakupovat předměty. To však z Heroes of the Storm zmizelo.

Heroes of the Storm bude v následujících měsících čerpat z Diabla | foto: Blizzard

Důvodem prý nebyla snaha odlišit se za každou cenu, Blizzard původně v prototypech hry s tímto prvkem experimentoval. Dospěl však k názoru, že v to souvislosti s jejich hrdiny nedává smysl. Odklon od konceptu navíc umožnil vznik kreativních postav, které v jiných titulech nemají obdobu.

Přístup k návrhu odhalil grafik Phil Gonzalez, který o něm pohovořil pro server VentureBeat. Novinář se ho tázal, zda k odstranění předmětů došlo ve snaze vymezit se proti konkurenci.

„Obchod s předměty pro nás dlouho představoval problém. Když jsme zjišťovali, jakou hru vlastně vyvíjíme, spousta konkurence obchody měla. Ale když jsme se o to pokusili, napadlo nás: ‚Počkat, Arthas má (ledový meč) Frostmourne. Proč by si měl kupovat ohnivý meč?‘ Začali jsme proto prozkoumávat systém talentů, který měl specifika jednotlivých postav umocnit,“ řekl Gonzalez.

Fotogalerie

Grafik upřesňuje, že to byl právě systém talentů, který vývojářům nabídl větší svobodu v návrhu postav. Jako příklad zmiňuje pasivní dovednost krále kostlivců Leorica, který po smrti na bojišti zůstane jako duch a po uplynutí času pro oživení se pak z ducha opět promění na plnohodnotnou postavu.

Systém talentů byl také klíčem například pro vytvoření Abathura. Tedy postavy, která zpravidla stojí mimo bojiště a do zápasu zasahuje zejména posilováním spoluhráčů.

Do budoucna pak vývojáři plánují propojení s dalšími značkami ze světa Blizzardu. Počítá se například s postavami z připravované střílečky Overwatch. Ta však má mít příležitost nejprve zazářit sama, teprve pak se obě hry začnou prolínat. Gonzalez tvrdí, že tvůrci počítají minimálně s půlroční pauzou od vydání.

Hra Heroes of the Storm vyšla po roce veřejného testování 2. června. Titul jsme ohodnotili 90 % a napsali o něm: „Věříme, že Heroes of the Storm budou populární roky. Nejsem si jistý, že se jim podaří dosáhnout obdobného úspěchu jako League of Legends, či DOTA. Ale takový stabilní milion hráčů by titul dlouhodobě mohl udržet.“ (čtěte recenzi)

Autor:


Témata: Blizzard


Nejčtenější

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Další z rubriky

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.