1. ASYLUM AFTERMATH
Vezměte mrtvému klíč od auta a rozběhněte se úrovní k výtahu. Vyjeďte do druhého podlaží (2nd floor), odhoďte všechny zbraně a převlečte se do oděvu blázna, ležícího u dveří zdviže. Projděte dvojkřídlými dveřmi na protější straně, v hale obejděte příslušníky jednotky SWAT a dveřmi nalevo vstupte do chodby. Rozutíkejte se na její pravý konec a dejte přitom pozor na blázna potulujícího se v patře. Na konci chodby seběhněte schodištěm k ozbrojené hlídce, projděte opatrně k dvojkřídlým dveřím a za nimi vstupte do místnosti s personálem vchodem, nad nímž svítí zelené světlo. Uvniř pokoje vyčkejte, až hlídkující příslušník SWAT opustí prostor a v jeho stopách vyjděte po točitých schůdcích vzhůru, do haly s dvojicí dveří. Otevřete dřevěné dveře za rohem, projděte proskleným vchodem na terasu a slezte po žebříku k automobilu. Nasedněte do něj a ujíždějte pryč.
2. THE MEAT KING'S PARTY
Převlečte se do oděvu omráčeného řezníka, vyběhněte z náklaďáku a tlačítkem nalevo od zavřete dveře. Odhoďte všechny zbraně a ponechte si pouze řeznický hák. Přeběhněte ke vchodu do jatek a absolvujte bezpečnostní prohlídku. Poté vejděte do objektu a rozběhněte se rovně do sousední haly, kde zabočte vlevo – ke schodišti. Vyběhněte do vyššího poschodí a
přistupte ke dveřím napravo. V prostoru za nimi se pohybuje hlídkující „řezník“. V okamžiku, kdy se bude nacházet v jižně položené místnosti, se rozběhněte skrze vchod do severní části lokace, kde naleznete mrtvou dceru svého klienta. Seberte ze země paži oběti a rychle se vraťte zpět do přízemí dříve, než vás „řezník“ zpozoruje. Přesuňte se na jižní okraj oblasti a v prostoru s probíhající párty promluvte s barmanem. Chodbou vedoucí odtud na sever projděte do kuchyně (první dveře napravo) a počkejte, až se zde objeví vrchní kuchtík. Jakmile připraví porci masa, pošle vás k vašemu prvnímu cíli – Sturrockovi. Seberte připravený tác s pečení a vydejte se s ním ke schodišti na jihozápadě. Za schodištěm, v rohu u zdi, pusťte tác na zem, vyndejte řeznický hák a schovejte ho do pečeně (place meat hook). S tácem v rukou pak vystoupejte po schodech k hlídce, která provede bezpečnostní kontrolu. Po prohlídce běžte do místnosti napravo a vchodem po vaší levici vejděte do apartmá S turrocka. Stiskněte spínač na sloupu vlevo od vchodu, čímž zatáhnete rolety (pull curtains). Až Sturrockovy kočičky odejdou, za stěnou nepozorovaně vytáhněte hák ze skrýše a hned ho schovejte. Podejte pečeni nenažranému mafiánovi a ve chvíli, kdy se do ní pustí, uchopte řeznický hák a ... Když budete se Sturrockem hotovi, schovejte hák do kapsy a vraťte se ke kuchyni v přízemí. Proběhněte okolo kuchyňských dveří dál na sever a v následující chodbě vejděte dveřmi napravo do šaten. Seberte z lavice oblek nosiče opia a v tomto novém přestrojení jděte k dříve již navštívenému baru. Z pultu seberte dýmku (opium
pipe) a počkejte, až se váš další cíl – Lawyer bude nacházet v jedné z kuřáckých kójí. Vejděte pak dovnitř a položte dýmku na stolek u postele. V okamžiku, kdy se pro ní nahne, vytáhněte hák a praštěte ho. Seberte rychle omráčenému mafiánovi pistoli s tlumičem a zastřelte jej. Schovejte zbraň, vraťte se do kuchyně a přes trojici dveří, směrem na východ, se přesuňte k venku stojícím kamiónům. Pak už stačí jen pokusit se do jednoho z nich nasednout.
3. BJARCKOV BOMB
Zůstaňte v úkrytu, dokud do nákladového prostoru nevstoupí vykladač. Jakmile uchopí na zemi ležící krabici, rozběhněte se k němu s injekční stříkačkou v ruce a „uspěte ho“. Odtáhněte civilistu z dohledu, převlečte se do jeho oděvu, odhoďte zbraně a přeutíkejte do budovy na severu od letadla. Uvnitř, v kuchyni nalevo, si promluvte s vaší spojkou a po rozhovoru nalejte do poblíž ležící polévky projímadlo (laxative), které naleznete na kuchyňském stole. Vraťte se do vstupní haly, vyhněte se hlídce a seberte vzadu u kamen pohrabáč (fire poker). Vstupte dveřmi napravo na toalety a u zdi za dveřmi počkejte, až si přijde ulevit „otrávený“ Fabian Fuchs. Ve chvíli, kdy bude konat potřebu, jej přetáhněte pohrabáčem. Odhoďte pohrabáč, seberte mrtvému šaty a v novém přestrojení opusťte místnost. V další fázi mise vás hlídka doprovodí k
následujícímu cíli – veliteli Bjarkhovovi. Následujte vojáka ve vzdálenosti 3 – 4 kroků tak, abyste mu nedýchali na záda a ani se příliš nevzdálili. Po chvíli chůze nastupte na drezínu, pákou ji rozjeďte a ustupte na kraj, do bezpečné vzdálenosti od eskortujícího muže. Jakmile dorazíte na konec tratě, seskočte na zem a běžte k lodi, kotvící na jihu. Projděte skrze hlídku na palubu, kde vejděte do druhých dveří napravo. Vyběhněte schodištěm k místnosti s regály a za ní absolvujte bezpečnostní prohlídku. Poté vejděte dveřmi napravo za stráží do kajuty s Bjarkhovem a podstupte uvítací dialog. V okamžiku, kdy se k vám velitel otočí zády, bleskově vytáhněte škrtící strunu (fiber wire) a zbavte svět dalšího lotra. Rychle seberte ze stolu servisní klíč (master key) a druhými dveřmi opusťte kajutu. Seběhněte po schodech a po překonání několika dveří opusťte loď.
4. BELDINGFORD MANOR
Přeběhněte od člunu směrem na jih a počkejte za zdí, dokud se dvojice strážných, rozmlouvajících poblíž, neodhodlá k odchodu. V té chvíli se klidným krokem vydejte v patách strážnému, odcházejícímu na východ a následně rozutíkejte mezi křovím stezkou vedoucí k poblíž se nacházejícímu bludišti. Třetí ozbrojenec, pochodující v blízkosti bludiště by měl zrovinka odcházet takže vklouznout do labyrintu vchodem v severní zdi by neměl být velký problém. V jihovýchodním rohu naleznete padací dveře, jimiž seskočte do suterénu. Přeběhněte ke dveřím na jižním konci chodby a počkejte s okem na klíčové dírce, dokud se zprava nebude vracet hlídkující stráž. Jakmile přistoupí k protějším dveřím, rychle otevřete a zezadu do něj vražte injekci. Vezměte na sebe
padlého oděv, schodištěm na jihozápadě vyběhněte o poschodí výše a klidným krokem, bez konfrontace s procházejícími strážnými, se přesuňte ke generátoru v západní části aktuálního podlaží. Neutíkejte v blízkosti stojících ozbrojenců a vyvarujte se srážky s pohyblivými hlídkami. Až se dostanete ke generátoru, vypněte jej a vyjděte po blízkých schodech o patro výše. Ve vzdálenější místnosti napravo seberte z komody lahvičku s jedem, přeběhněte přes chodbu do koupelny a tajným vchodem vstupte do chodby za zrcadlem. To vše dříve, než se vrátí sprchující se služebná. Na opačném konci tajné chodby mrkněte do klíčové dírky (v lehčím profilu na mapu) a vyčkejte chvíle, kdy bude Belingford opouštět místnost. Vstupte a plíživě obejděte jeho postel, na níž leží skromně oblečená hosteska. Nalijte jed do mléka na nočním stolku a tiše se vraťte do úkrytu. Přibližně půl minuty po návratu Belingforda si můžete udělat zářez na pažbě. Neslyšně se přesuňte přes pokoj mrtvého Belingforda do místnosti na východě a projděte tajnými dvířky v regálech napravo. Po žebříku, který se zde nachází, vyšplhejte vzhůru, projděte dvojicí dveří k točitému schodišti na severovýchodě a sejděte po něm o poschodí níže. Klidným krokem přejděte – naokolo – k točitému schodišti na jihovýchodě a seběhněte do sklepení, kde otravte sud s vínem. Stejnou cestou, kterou jste přišli, se vraťte na severovýchodní točité schodiště. Vyběhněte do vyššího patra, v severovýchodním apartmá opatrně seberte oblek, povalující se u postele (aniž byste vzbudili spícího muže) a opusťte dům. Přesuňte se prostranstvím k budově na západě a proklouzněte do její zadní části, kde za vchodovými dveřmi vyřaďte z provozu satelitní vysílání. Nenápadně navštivte místnost stráží (kvůli vypnutému satelitu budou mimo) a seberte ze stolu klíč od stájí, nacházejících se v jižní části objektu. Zde naleznete v jednom z kotců
vězněného Gileba Northcotta. Osvoboďte ho a velmi opatrně se vraťte ke člunu.
5. RENDEZVOUS IN ROTTERDAM
Proběhněte dvojicí dveří směrem na sever a odhazujíce zbraně se rozutíkejte ulicí na sever. Vběhněte do úzké uličky po vaší levici (před severním koncem ulice) a na jejím konci uspěte injekcí u sloupu postávajícího reportéra. Odtáhněte bezvládného muže do uličky, seberte mu šaty a obálku s penězi (envelope). Utíkejte ulicí na jih a přibližně v půli cesty se zastavte u branky po vaší levici. Po chvíli se branka otevře, takže budete moci vstoupit do areálu místního gangu. Po bezpečnostní prohlídce projděte podél strážnice na sever a vejděte přes rampu do přilehlé budovy. Přesuňte se na východ do rozlehlé místnosti s barem a promluvte si s barmanem – Bartenderem. Jakmile obdržíte VIP kartu, následujte Bartendera k šéfovi. Až Rutgertu Van Leuvenovi předáte obálku s penězi, běžte za jeho záda a ve chvíli, kdy se rozhodne otevřít trezor, jej odstraňte pomocí škrtící struny. Seberte mrtvému kombinaci k trezoru, otevřete sejf a seberte z něj inkriminované fotografie. Sestupte pak schodištěm do podzemí a vyhýbajíce se strážím, se přesuňte do severozápadní místnosti, v níž naleznete neúspěšného detektiva Klaase Tellera. Aktivací spínače na stěně ukončete jeho trápení a rychle – opět nepozorovaně – vyběhněte do druhého nadzemního podlaží. Přes místnost v severozápadním rohu poschodí vyjděte na střechu a po žebříku u vchodu slezte ke dveřím v přízemí. V rychlosti proběhněte ke strážnici a pak dál, až na severní konec ulice.
Pokračování příště...