Beyond: Two Souls

Beyond: Two Souls

Tvůrce Heavy Rain o trhu s hrami: Hráči neradi zkoušejí nové věci

  • 27
Když nedáte hlavní postavě ve hře do ruky střelnou zbraň, tak ji většina hráčů odsoudí jako interaktivní film. Hráči jsou dnes uzavření v zajetých kolejích a nové nápady si ani neumí představit. Tvůrce Heavy Rain David Cage se rozpovídal o současné situaci na herním trhu.

"Interakce s prostředím neznamená jen střelbu," konstatoval tvůrce titulů Fahrenheit a Heavy Rain. David Cage, šéf týmu Quantic Dream, to uvedl v rozhovoru pro web vg247. Okomentoval také fakt, že herní průmysl i hráči sami jsou v současnosti konzervativnější než kdy jindy.

"Pokaždé, když se pokusíte udělat něco nového a odlišného, jste nuceni vysvětlovat, ospravedlňovat se a dá vám to hodně úsilí, aby hráči šli a vyzkoušeli cosi, co není v tradičních zajetých kolejích."

Ačkoliv byl psychologický thriller Heavy Rain úspěšný, Cage není spokojený. "Množství lidí to vůbec nehrálo, ale říkají, že jde o interaktivní film, kde se může jen párkrát kliknout a jinak se to hraje samo. Dva roky jsem vysvětloval a ukazoval, že herní postava může být i beze zbraně v ruce."

Cage v interview poznamenal, že interaktivita je dnes hodně spojená se střelbou, takže pokud hráč nemůže střílet, není to pro něj skutečná hra. Co se týká nově chystané hry Beyond: Two Souls, bude prý hráčům bližší než Heavy Rain.

"Je tu mnohem méně filmových scének než v mnoha střílečkách z pohledu vlastních očí. Entita Aiden má také absolutní svobodu pohybu právě v pohledu vlastníma očima. Hráčům to tedy bude bližší než Heavy Rain," dodal.

Hra vyjde v příštím roce na PS3.