Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Videohry jako inspirace pro válčení. Hledají v nich způsoby boje

  13:26aktualizováno  13:26
Organizace zaměřená na mezinárodní vztahy do svého týmu zapojila scénáristu série Call of Duty Dava Anthonyho. Americký think tank nazvaný Atlantic Council chce totiž zkoumat videohry, jež mají sloužit jako vize možných způsobů válčení.

Call of Duty: Advanced Warfare | foto: Activision

Řada futuristických stříleček totiž předestírá svou verzi budoucnosti a Atlantic Council bude hledat technologie i bojovou techniku, které by armáda skutečně mohla vytvořit.

Organizace proto spustila projekt nazvaný Art of Future Warfare (Umění budoucího válčení) a zkoumat v rámci něj bude i beletrické knihy.

Cílem je osvobodit tvůrce bojové techniky od tunelového vidění, které může být způsobeno příliš dlouhým působením v tomto průmyslu. Projekt proto plánuje spolupracovat s umělci, kteří mají své vlastní vize budoucích válek.

Scénárista Call of Duty Dave Anthony v souvislosti s tím pro The Washington Post prohlásil: "Soustředím se na to, co můžeme dělat a nad čím neuvažujeme v souvislosti s přípravou na budoucí konflikty i jejich prevencí."

Autor:


Témata: Call of Duty


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.