Hry pro Natal využívají Unreal Engine 3

  • 19
Ten, kdo si představoval, že hry pro Project Natal, nejnovější technologii od Microsoftu, umožňující ovládání her (a nejenom jich) pohybem těla, budou graficky primitivní hříčky, bude překvapen. Kdepak jednoduché postavičky jako ve Wii hříčkách, hry poběží na Unreal Engine 3.

NatalTen, kdo si představoval, že hry pro Project Natal, nejnovější technologii od Microsoftu umožňující ovládání her (a nejenom jich) pohybem těla, budou graficky primitivní hříčky, bude překvapen. Kdepak jednoduché postavičky jako ve Wii hříčkách, hry poběží na Unreal Engine 3.

Uvedl to šéf firmy Epic, která za tímto známým enginem stojí, Mark Rein. Microsoft své tituly pro Natal zatím ještě přísně tají, takže jsme docela zvědavi, jak takové hry na engine, který pohání například grafickou extázi jako je Gears of War 2, budou vypadat. Bližší informace by měly být uvolněné 4. srpna.

Témata: Microsoft