Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic rozpustil vývojářský tým mobilní diablovky Infinity Blade: Dungeons

  16:23aktualizováno  16:23
Společnost Epic Games pozastavila vývoj mobilního titulu Infinity Blade: Dungeons. Budoucnost této diablovky pro iOS je tak v současné době nejasná. Na hře přitom pracoval tým, který studio Epic Games najalo teprve loni v srpnu.

Infinity Blade: Dungeons

Titul vyvíjela společnost Impossible Studios, která vznikla z vývojářů zkrachovalé firmy Big Huge Games, tedy autorů titulů Rise of Nations a Kingdoms of Amalur. Jejich mateřská společnost však pro finanční potíže ukončila vývoj
on-line hry Copernicus, a obě firmy tak zanikly (čtete více).

A nyní byl ukončen i provoz Impossible Studios. K situaci se v oficiálním prohlášení vyjádřil zakladatel Epic Games Tim Sweeney: "Když nás bývalí zaměstnanci Big Huge Games loni oslovili, vnímali jsme to jako šanci pomoci skvělé skupině lidí. A nechali jsme je pracovat na projektu, který potřeboval tým."

Sweeney to označuje za odvážný pokus, při kterém se vývojáři z Impossible poctivě snažili. Ve výsledku však spolupráce pro Epic Games nefungovala. Vývojáři tak budou po následující tři měsíce dostávat plat a mohou zformovat novou společnost se stejným názvem i logem.

"To znamená, že vývoj Infinity Blade: Dungeons je momentálně pozastavený. A o budoucnosti projektu přemýšlíme," řekl Sweeney.

Autor:




Nejčtenější

Sniper: Ghost Warrior 3
RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a...  celý článek

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Little Nightmares
RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

Call of Duty: WWII
Call of Duty se vrací do 2. světové války. Hráči prožijí nejznámější bitvy

Letošní díl Call of Duty se vrací ke kořenům, tedy do období 2. světové války. Poslední díl z této éry (World at War) vyšel v roce 2008.  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
VIDEO: Porsche se poprvé objeví v závodech Gran Turismo, podívejte se

Vozy Porsche budou poprvé dostupné v závodní sérii Gran Turismo, konkrétně v dílu Gran Turismo Sport, který vyjde, alespoň v to doufáme, koncem letošního roku.  celý článek

Další z rubriky

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.