Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Střípky o tajemném projektu. Blizzard ho roky utajoval a nakonec zrušil

  13:23aktualizováno  13:23
Mohla být nová hra od společnosti Blizzard revoluční a vést k tvorbě nespočetného množství klonů? Vzhledem ke zrušení titulu si to vývojáři pravděpodobně nemysleli. Podle nepotvrzených informací však pracovali s řadou působivých konceptů.

Blizzard Entertainment

Popis projektu nabídl americký server Kotaku, jenž údajně hovořil s bývalými zaměstnanci Blizzardu. Ti na hře pracovali v letech 2007 až 2012, a titul se tak ještě v mezičase mohl citelně změnit.

Projekt známý pod kódovým označením Titan byl on-line hrou na hrdiny a odehrávat se měl na Zemi v blízké budoucnosti. Lidstvo odrazilo útoky mimozemšťanů a rozdělilo se na tři strany, které proti sobě vedou studenou válku.

Herní zóny zahrnovaly například Spojené státy, Evropu, Jižní Ameriku i Austrálii. Cílem bylo vytvořit rozlehlý herní svět, který by se nadále rozšiřoval prostřednictvím datadisků.

Hra měla dvě fáze. Jednou bylo denní zaměstnání, během kterého jste mohli být třeba podnikatelem, inženýrem či řezníkem. A večer jste se zapojovali do válčení znepřátelených stran.

Život herní postavy mohl vypadat například tak, že ji během práce v zaměstnání povolali do mise. Naskočila proto obratem do výtahu, převlékla oblečení a vyrazila bojovat s nepřáteli po boku kamarádů či spojenců. Boje však bylo možné i zcela ignorovat a jen se zabývat svou prací.

Na výběr bylo z několika povolání, která určovala způsob boje, dostupné dovednosti i vhodné předměty. Jumper například sloužil jako zvěd se schopností teleportovat se, zasáhnout do boje a obratem opět zmizet. Titán byl postavou s ohromnou výdrží a Ranger odstřelovačem s dočasnou neviditelností.

Titul se měl dělit na dva světy - ten "skutečný" a svět stínový. Ve skutečném světě jste vyráběli předměty, pracovali a socializovali se. Ve stínovém pak probíhaly souboje a bylo tam možné hrát mise s prvky klasických stříleček. Třeba boje o vlajku. Pokud se však hráč chtěl soustředit pouze na hraní v jednom ze světů, mohl.

Titan umožňoval zakládat vlastní obchody, ve kterých údajně bylo možné udržovat vztahy i s nehráčskými postavami a prodejci. Vývojáři také plánovali systém, který by umožňoval zakládat rodiny.

Cíle tvůrců bylo možné shrnout pod lehce klišé prohlášení: "Vytvořit města, která působí jako živoucí světy." K tomu měly posloužit například nehráčské postavy s vlastním rozvrhem a reakcemi na to, co se ve městě právě děje.

V potaz přicházel i systém, který by evidoval předešlé interakce. Obchodník by se tak například mohl chovat jinak ke stálým zákazníkům.

Vizuálně se hra blížila akci Team Fortress 2, někteří ji také připodobňovali ke směsi filmečků ze Starcraftu 2 a animovaného snímku Úžasňákovi.

Společnost Blizzard však minulý týden ohlásila, že projekt ruší. Oficiálním vysvětlením bylo, že se tvůrcům nepodařilo hru učinit zábavnou. Podle nepotvrzených zdrojů však na některých konceptech i nadále pracuje zlomek původního týmu, hra ale nese jiné kódové označení a její plány již nemusejí být tak velkolepé.

Autor:


Témata: Blizzard


Nejčtenější

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.