Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Intel: raytracing ukončí grafické karty

  14:32aktualizováno  14:32

Na právě probíhajícím Intel Development Forum se nechala firma Intel slyšet, že konec grafických karet je doslova za rohem. Do dvou, maximálně tří let prý jejich úlohu přebere raytracing v reálném čase. "Čas grafických karet skončil," prohlásil hlavní technik Intelu Pat Gelsinger při zahajování IDF. Pro hráče, kteří vyrůstali spolu s kartami Voodoo a GeForce, silná slova. Podle Intelu je raytracing vhodný právě jejich údajně supersystém Larrabee. Dosud nestačí výkon PC na to, aby realizoval scény pomocí raytracingu při zachování veškerých efektů. Magazín PC Games Hardware předvádí, jak by mohla vypadat herní grafika při dostatečném výpočetním výkonu, pokud by byla prováděna právě pomocí raytracingu.

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Tak takovouto grafiku ve hrách bychom si skutečně nechali líbit. Nakonec, už Heavy Rain se dostatečně snaží. Jen by zároveň s fotorealismem měli vývojáři hledět i na pohyb. Není nic děsivějšího, než dokonalá postava, která se buď neuměle potácí, nebo je zaseknutá o stěnu, ale neustále kmitá nohama, jako kdyby stála na ledu.

Zdroj: PC Games Hardware

Autor:


Témata: Intel, s-karta


Nejčtenější

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

Další z rubriky

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.