Intel: raytracing ukončí grafické karty

  • 14

Na právě probíhajícím Intel Development Forum se nechala firma Intel slyšet, že konec grafických karet je doslova za rohem. Do dvou, maximálně tří let prý jejich úlohu přebere raytracing v reálném čase. "Čas grafických karet skončil," prohlásil hlavní technik Intelu Pat Gelsinger při zahajování IDF. Pro hráče, kteří vyrůstali spolu s kartami Voodoo a GeForce, silná slova. Podle Intelu je raytracing vhodný právě jejich údajně supersystém Larrabee. Dosud nestačí výkon PC na to, aby realizoval scény pomocí raytracingu při zachování veškerých efektů. Magazín PC Games Hardware předvádí, jak by mohla vypadat herní grafika při dostatečném výpočetním výkonu, pokud by byla prováděna právě pomocí raytracingu.

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Raytracing screens Raytracing screens Raytracing screens

Tak takovouto grafiku ve hrách bychom si skutečně nechali líbit. Nakonec, už Heavy Rain se dostatečně snaží. Jen by zároveň s fotorealismem měli vývojáři hledět i na pohyb. Není nic děsivějšího, než dokonalá postava, která se buď neuměle potácí, nebo je zaseknutá o stěnu, ale neustále kmitá nohama, jako kdyby stála na ledu.

Zdroj: PC Games Hardware


Témata: Intel, s-karta