Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

IO Interactive slibuje jednodušší ovládání hry Hitman: Absolution

  19:45aktualizováno  19:45
Zjednodušení ovládání, zato ale zvýšení umělé inteligence protivníků, slibují vývojáři hry Hitman: Absolution. Reakce herních postav na vaše akce prý bude překvapivě dokonalá.

Hitman Absolution

Nový příběh Agenta 47 ve hře Hitman: Absolution dozná změn v ovládání. Vývojáři z IO Interactive se nechali slyšet, že bude jednodušší oproti starším dílům. Tore Blystad, ředitel vývoje hry, konstatoval, že tyto mechanismy již neodpovídají potřebám intuitivního ovládání.

"Z pohledu toho, kdo hru ovládá, je ideální unifikovaný systém. Snažíme se o maximum, ale stále se setkáváme s nedostatky, protože množství ovládacích mechanismů selhává při nutnosti rychle tisknout tlačítka," uvedl. Staré díly měly příliš menu a nabídek pro rychlou orientaci, tvrdí Blystad.

"Můžete se tedy připravit na jednodušší formu. Naproti tomu hratelnost bude lepší díky tomu, že tým pracuje na tom, jak budou reagovat nepřátelské či neutrální herní postavy. Tedy kolik se jich při střelbě zapojí do boje proti vám, nebo jak se zachovají, když střídavě budete s Hitmanem útočit a prchat."

Zdroj: shacknews

Autor:




Nejčtenější

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.