Jade Raymondová

Jade Raymondová

Producentka Jade Raymondová po deseti letech opustila Ubisoft

  • 1
Podílela se na vzniku prvních dvou dílů Assassin's Creed, ale také na Watch Dogs a Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist. Jade Raymondová pro společnost Ubisoft pracovala poslední dekádu, během které pomohla i se založením studia v Torontu. Tam působila jako výkonná ředitelka.

V přední pozici torontského týmu ji nahradí Alexandre Parizeau, který ve studiu setrvává od jeho založení v roce 2009.

Raymondová k rozhodnutí vydala oficiální prohlášení, v němž píše: „V Ubisoftu jsem strávila deset výjimečných let a jsem hrdá na to, že jsem byla součástí řady z nejlepších týmů v tomhle odvětví a pomáhala vytvářet opravdu znamenité hry.“

Producentka krok označila za jeden z nejtěžších v její kariéře. Věří však, že torontská pobočka je na cestě k úspěchu. „Vyčkejte na novinky v mých plánech. Prozatím bych ráda poděkovala Ubisoftu za letitou spolupráci a ráda bych jim popřála to nejlepší v jejich dalším úsilí.“

K záležitosti se vyjádřil i šéf studií Ubisoft Montreal a Toronto, kterým je Yannis Mallat: „Za Ubisoft bych Jade rád poděkoval za její vedení a řadu přínosů během let. Přeju jí to nejlepší při dalších dobrodružstvích.“

„Torontské studio je klíčovou součástí mezinárodní sítě Ubisoftu a Alex byl v centru růstu po řadu roků. Je jasnou volbou pro vedení této talentované skupiny lidí, která bude i nadále pokračovat ve vytváření ohromujících her.“

.