Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ze Sleeping Dogs 2 prýštila ambice, hra však nikdy nevyjde

aktualizováno 
Sleeping Dogs 2 nevyjdou hned ze dvou důvodů. Tím prvním je, že hra nikdy neopustila úvodní fáze vývoje. A tím druhým, že studio United Front Games v říjnu ukončilo provoz.

Ilustrační obrázek z prvního dílu Sleeping Dogs

Na hře však před lety probíhaly předprodukční práce a cíle autorů nebyly skromné. Dějově měl titul navázat na první díl. Opět byste se tedy vžili do kůže policisty Wei Shena, kterému by tentokrát asistoval zkorumpovaný parťák Henry Fang.

Sleeping Dogs 2 se měli odehrávat v Deltě Perlové řeky a hráč měl mít možnost zatknout libovolnou počítačem řízenou postavu. Při hraní navíc bylo možné přepínat mezi Shenem a Fangem.

Hrdinové přitom jednotlivé momenty zažívali z odlišného pohledu a teprve při hraní za oba si bylo možné utvořit kompletní obrázek o situaci.

Tím také tvůrci získali možnosti vykreslit povahu postav a vyprávět komplexnější příběhy. Vývojáři navíc plánovali, že hru doprovodí mobilní aplikace.

S tou mělo být možné vysílat do herního světa policejní jednotky a ty spravovat. Hráč by v této verzi na svět nahlížel z ptačího pohledu, ovlivňovalo by to však i dění člověka hrajícího na počítači či konzoli.

Tvůrci navíc z uložených pozic měli načítat data, která by ovlivňovala hry ostatních lidí. Přijímání úplatků či naopak zatýkání zločinců v jednotlivých částech města by totiž mělo dopad na kriminalitu v dalších sólo hrách.

Počin kromě toho měl podporovat kooperaci, ve které lidé mohli spolupracovat například na plnění konkrétních misí či výzev. Titul navíc měl zahrnovat náhodně generované úkoly.

Projekt však vydavatelství Squre Enix koncem roku 2013 zrušilo. Hry Hitman a Tomb Raider totiž vnímalo jako prioritu. Sleeping Dogs 2 navíc byli v raných fázích vývoje a návrh se ještě často měnil. Popisované principy by tak v případné finální verzi vůbec být nemusely.

Detaily o projektu přinesl magazín Waypoint.

Autor:


Témata: Tomb Raider


Nejčtenější

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek




Watch Dogs 2Watch Dogs 2

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.