Ilustrační obrázek z prvního dílu Sleeping Dogs

Ilustrační obrázek z prvního dílu Sleeping Dogs

Ze Sleeping Dogs 2 prýštila ambice, hra však nikdy nevyjde

  • 3
Sleeping Dogs 2 nevyjdou hned ze dvou důvodů. Tím prvním je, že hra nikdy neopustila úvodní fáze vývoje. A tím druhým, že studio United Front Games v říjnu ukončilo provoz.

Na hře však před lety probíhaly předprodukční práce a cíle autorů nebyly skromné. Dějově měl titul navázat na první díl. Opět byste se tedy vžili do kůže policisty Wei Shena, kterému by tentokrát asistoval zkorumpovaný parťák Henry Fang.

Sleeping Dogs 2 se měli odehrávat v Deltě Perlové řeky a hráč měl mít možnost zatknout libovolnou počítačem řízenou postavu. Při hraní navíc bylo možné přepínat mezi Shenem a Fangem.

Hrdinové přitom jednotlivé momenty zažívali z odlišného pohledu a teprve při hraní za oba si bylo možné utvořit kompletní obrázek o situaci.

Tím také tvůrci získali možnosti vykreslit povahu postav a vyprávět komplexnější příběhy. Vývojáři navíc plánovali, že hru doprovodí mobilní aplikace.

S tou mělo být možné vysílat do herního světa policejní jednotky a ty spravovat. Hráč by v této verzi na svět nahlížel z ptačího pohledu, ovlivňovalo by to však i dění člověka hrajícího na počítači či konzoli.

Tvůrci navíc z uložených pozic měli načítat data, která by ovlivňovala hry ostatních lidí. Přijímání úplatků či naopak zatýkání zločinců v jednotlivých částech města by totiž mělo dopad na kriminalitu v dalších sólo hrách.

Počin kromě toho měl podporovat kooperaci, ve které lidé mohli spolupracovat například na plnění konkrétních misí či výzev. Titul navíc měl zahrnovat náhodně generované úkoly.

Projekt však vydavatelství Squre Enix koncem roku 2013 zrušilo. Hry Hitman a Tomb Raider totiž vnímalo jako prioritu. Sleeping Dogs 2 navíc byli v raných fázích vývoje a návrh se ještě často měnil. Popisované principy by tak v případné finální verzi vůbec být nemusely.

Detaily o projektu přinesl magazín Waypoint.