Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se hrají The Sims Online

  12:00aktualizováno  25. dubna 2003 10:53
O The Sims Online bylo napsáno mnoho obecných informací, ale nikde se neobjevily detailní popisy skutečné hratelnosti a největších lákadel. Naše představení prvních herních krůčků doprovází série ilustračních obrázků. Dozvíte se jaké rozdíly jsou mezi offline verzí hry a její online bratříčkem a jak se žije ve virtuální realitě.

The Sims Online
Výrobce hry: Maxis
Vydavatel: Electronic Arts
Datum vydání: 17. prosince 2002
oficiální stránka

The Sims Online The Sims Online vychází z původní hry , která vyšla v roce 2000. Překvapivě právě na tak originální nápad většina hráčů a dokonce ne-hráčů čekala. Hra simulovala život virtuální rodiny ve virtuálním domečku, s virtuálními povinnostmi a potřebami. Po vytvoření svého Sima měl hráč možnost vybavit dům základním příslušenstvím a jelikož peněz na nákup luxusnějšího nábytku mnoho nebylo, musel si Sim najít práci a poctivě vydělávat. V mrtvých pauzách, kdy byl Sim mimo domov, mohl hráč přizpůsobovat dům potřebám Sima. Hra byla i přes svou revoluční konepci přijata a podpořila vydání čtyř datadisků, které jsou v podstatě o tom samém. Výjimkou nebude ani připravovaný pátý datadisk s názvem Unleashed.

The Sims Online Po famózním úspěchu, kdy si hráči přáli více a více datadisků, rozhodlo se studio Maxis s vynálezcem Earth&Beyond nebo $1#8217;s Call. A co za to? Hromada zábavy, jak uvidíte v následujících odstavcích.

První, co musíte v The Sims Online udělat je vytvoření vlastního Sima. K dispozici jsou maximálně tři pozice na jeden herní účet. Po vytvoření zvolíte jednu z několika obydlených oblastí, z nichž každá obsahuje jak hory, kopce, tak i pláže a údolí. V každé oblasti smíte mít vytvořeného pouze jednoho Sima, The Sims Online vzájemná interakce mezi vašimi osobami je tedy vyloučena. Pro začátek získáváte pouze 6000 § (všimněte si té značky, to nejsou dolary, ale simoleony!), tudíž musíte pozorně vybírat pozemek k zakoupení. Například kus půdy na pláži je sice pěkný, ale rovnou na něj zapomeňte, stejně jako na orlí hnízdo na špičce velehory, protože i kdybyste měli 12 000 §, pozemek byste nezaplatili.

Pozemek tedy máte. Utratili jste za něj poměrně slušnou částku, zbývají peníze na stavbu samotného domu? Ano! Stavění v TSO je oproti původním The Sims několikanásobně levnější. Naopak s vybavením je to mnohem horší. Nábytek a elektronika silně podražily, proto pěkně půjdete do práce vydělávat. A jak že se tedy vydělávají peníze? Nečekejte hledání práce v novinách či na počítači jako minule, vše musíte zařídit sami a obdržené peníze budou záviset na výši The Sims Online schopnosti (skill), kterou používáte. K dispozici jsou tucty objektů podporující zvyšování určité schopnosti a pořizovací ceny nepatří k nejnižším - od několika set až po desítky tisíc. Takový stoleček pro kutily stojí 520 §, ale po zakoupení můžete vytvořit ... chvilka napětí ... trpaslíka na zahrádku. Po dokončení ho můžete prodat, třeba Němcům na hranicích :). S rostoucí mechanickou schopností se také zvyšují honoráře, avšak částka nedosahuje ani jedné stovky simoleonů. Stolek mohou používat i Simové, kteří váš dům navštíví, z čehož vám, majiteli stolku, plynou peníze. Můžete si tedy vybrat, zda koupíte těchto stolečků několik a budete je pronajímat, nebo zda necháte stolek pouze vašemu Sima. Takovýchto možností je ve hře mnoho, na podrobnější výčet si budete muset počkat do recenze.

The Sims Online A jak je to s interakcí s cizími Simy? Prakticky vše je stavěno na stejném principu jako v The Sims, s tím rozdílem, že akcí je mnohem více a úspěšnost konverzace záleží pouze na náladě majitele obtěžovaného Sima, zda muchlování na sedačce přijme s povděkem nebo vám vlepí pohlavek. Další možností je udělat z cizího Sima svého přítele (nebo také nepřítele), stačí pouze kliknout a věnovat mu symbolicky nafukovací balónek. Čím více přátel máte, tím více schopností váš Sim dovede. Tancovat breakdance nebo ruskou kalinku neumí ledakdo, proto se vám zpřístupní až poté, co máte na seznamu větší množství opravdových přátel. Zde bych měl upozornit na to, že oproti The Sims se v TSO nenachází „bodové ohodnocení“ vztahu.

The Sims Online Komunikace je zajištěna přes komiksovou bublinu. Simové spolu tedy můžou mluvit až do zemdlení, což je další návykovost pro chatovací maniaky, podloudně připravená návrhářským týmem. Maxis a Electronic Arts počítají, že mezi hráče bude množství náctiletých a žen, to samo o sobě vysvětluje mnohé.

Doufejme, že finalizující práce na The Sims Online dopadnou dobře (podívejte se na trailer) a že nám Maxis předhodí vynikající titul, který se dočká stejné nebo větší slávy než The Sims. Stále nevěříte, že online hry je jiné jméno pro budoucnost?

Autor:




Nejčtenější

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Zaklínač 3: Srdce z kamene
VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

Výstava staré výpočetní techniky nazvaná Století  informace na Fakultě...
Hurá informatika. Jak se hrálo na školních počítačích

Učebny informatiky byly ještě na přelomu tisíciletí místy, kde někteří studenti viděli počítač poprvé. Místo učení pak na nich samozřejmě chtěli jen hrát hry.  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Další z rubriky

Ghost Recon: Wildlands
Další průšvih na spadnutí? Ghost Recon: Wildlands působí rozpačitě

O víkendu jsme se věnovali uzavřené betě očekávané střílečky Ghost Recon: Wildlands od Ubisoftu. Ale možná jsme se radši měli jít koulovat.  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Hobo: Tough Life
Prohrabování popelnic může být zábava. V české hře Hobo hrajeme za bezdomovce

Pokud se chcete vžít do role bezdomovce a nechce se vám kvůli tomu udělat nějakou kardinální blbost a skončit na dlažbě, můžete si ten pocit nasimulovat v nové...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.