Jaký bude Deus Ex 2: Invisible War?

Jaký bude Deus Ex 2: Invisible War?
Po dlouhé době se opět zjevily nové informace o pokračování originální 3D akce s parádní atmosférou z dílny Warrena Spectora, skutečného mozku firmy ION Storm. To se odehrává dvacet let po událostech, které byly popsány v prvním díle. Přestože J. C. Denton nebude hlavní postavou hry, hraje v ní velkou roli – hlavní hrdina je naklonován právě z jeho DNA. To hráči ovšem nebrání vybrat si, zda půjde o muže či ženu, což ovlivní pochopitelně vztahy ostatních postav k hráči. Další RPG prvky zastupují nanotechnologie, kterými si můžete upravit postavu k obrazu svému – pomocí zesilujících upgradů si vytvořit futuristického Ramba, či naopak prototyp Solid Snaka či Garreta – tichého zlodějíčka a mistra plížení. Upgrady si můžete pořídit na černém trhu – budou pak účinnější, ale zato vám nikdo nic neřekne o jejich nežádoucích vedlejších účincích, které se mohou, ale také nemusí v krátké době projevit…
Jeden z mála problémů původní hry, umělá inteligence, by měl doznat velkého zlepšení. Různá stvoření a vojáci spolupracují, NPC nejsou hloupí a pamatují si, co jste jim řekli či udělali, a podle toho se k vám chovají.
Vše je ve hře podobně jako v prvním díle podřízeno atmosféře. Spoléhají na silný příběh plný intrik, neméně atmosférické prostředí (použit byl nakonec vlastní engine a nikoliv Unreal technologie) a skvělou hudbu. U nás si můžete přečíst první dojmy z E3, prohlédnout screenshoty včetně dvou nových v galerii a shlédnout videopreview. A perlička na závěr: víte o tom, že Columbia Pictures pracují na filmovém zpracování prvního dílu? Pokud ne, právě jsme vám to řekli…

Deus Ex 2 Deus Ex 2