Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jen Call of Duty může každoročně vydávat nový díl, tvrdí analytik

aktualizováno 
Obchodní strategie společnosti Activision možná není napodobitelná. Při setkání s akcionáři to naznačil analytik Michael Pachter z americké společnosti Wedbush Securities, která se zabývá investicemi a finančními službami.

Call of Duty: Modern Warfare 3

"Zpochybňujeme strategii každoročního vydávání nových dílů pro jakoukoliv hru kromě sportovních simulací," řekl Pachter. Výsledky Call of Duty analytik považuje za "nesmírný úspěch", který však přičítá zejména hře více hráčů a vyšší prodejní ceně.

"Příliš nevěříme, že ostatní dokážou napodobit tento postup a myslím si, že střed mezi přístupem EA (hry každé dva roky) a přístupem Take-Two (hry každých šest let) je vhodný."

Pachter upozorňuje na to, že dlouhé vývojové cykly vydavatelství Take-Two nejsou úmyslné. Tato doba prý plyne z jejich orientace na kvalitu. "Jejich interní studia přinesla fenomenální výsledky," dodává analytik.

Pachter si však myslí, že vývojová doba okolo tří až čtyř let by významně zvýšila cenu akcií Take-Two.

Autor:


Témata: Call of Duty


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.