Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jen Call of Duty může každoročně vydávat nový díl, tvrdí analytik

aktualizováno 
Obchodní strategie společnosti Activision možná není napodobitelná. Při setkání s akcionáři to naznačil analytik Michael Pachter z americké společnosti Wedbush Securities, která se zabývá investicemi a finančními službami.

Call of Duty: Modern Warfare 3

"Zpochybňujeme strategii každoročního vydávání nových dílů pro jakoukoliv hru kromě sportovních simulací," řekl Pachter. Výsledky Call of Duty analytik považuje za "nesmírný úspěch", který však přičítá zejména hře více hráčů a vyšší prodejní ceně.

"Příliš nevěříme, že ostatní dokážou napodobit tento postup a myslím si, že střed mezi přístupem EA (hry každé dva roky) a přístupem Take-Two (hry každých šest let) je vhodný."

Pachter upozorňuje na to, že dlouhé vývojové cykly vydavatelství Take-Two nejsou úmyslné. Tato doba prý plyne z jejich orientace na kvalitu. "Jejich interní studia přinesla fenomenální výsledky," dodává analytik.

Pachter si však myslí, že vývojová doba okolo tří až čtyř let by významně zvýšila cenu akcií Take-Two.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Friday the 13th: The Game
Zabijte kamaráda na sto způsobů. Recenze brutality Friday the 13th

Maskovaný sériový vrah se od uvedení prvního filmu před 37 lety vrací v očekávané hře pro více hráčů. Děs kolem sebe vytváří stále a při hraní s dobrou partou...  celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: New Colossus
Pět největších překvapení z herního svátku E3 2017

Rozebíráme, které hry, případně oznámení, nás na E3 2017 nejvíce překvapily - v tom dobrém slova smyslu. Neváhejte a o své dojmy se podělte v diskuzi.   celý článek

Rocket League
Sony blokuje možnost společného multiplayeru napříč platformami

Hráči na PlayStationu se jako jediní nemůžou zúčastnit společného hraní napříč platformami u her jako Minecraft nebo Rocket League. Sony se bojí o jejich...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Take 2 zakázalo fanouškovské úpravy GTA

Právníci firmy, která vydává jednu z nejpopulárnějších počítačových her vůbec, pohrozili tvůrcům nástroje pro tvorbu modifikací žalobou. Ti tak po téměř deseti...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.