Call of Duty: Modern Warfare 3

Call of Duty: Modern Warfare 3

Jen Call of Duty může každoročně vydávat nový díl, tvrdí analytik

  • 21
Obchodní strategie společnosti Activision možná není napodobitelná. Při setkání s akcionáři to naznačil analytik Michael Pachter z americké společnosti Wedbush Securities, která se zabývá investicemi a finančními službami.

"Zpochybňujeme strategii každoročního vydávání nových dílů pro jakoukoliv hru kromě sportovních simulací," řekl Pachter. Výsledky Call of Duty analytik považuje za "nesmírný úspěch", který však přičítá zejména hře více hráčů a vyšší prodejní ceně.

"Příliš nevěříme, že ostatní dokážou napodobit tento postup a myslím si, že střed mezi přístupem EA (hry každé dva roky) a přístupem Take-Two (hry každých šest let) je vhodný."

Pachter upozorňuje na to, že dlouhé vývojové cykly vydavatelství Take-Two nejsou úmyslné. Tato doba prý plyne z jejich orientace na kvalitu. "Jejich interní studia přinesla fenomenální výsledky," dodává analytik.

Pachter si však myslí, že vývojová doba okolo tří až čtyř let by významně zvýšila cenu akcií Take-Two.


Témata: Call of Duty