Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

John Carmack: Chyb v Rage se s čtvrtým Doomem vyvarujeme

aktualizováno 
Hlavní programátor společnosti id Software, John Carmack, promluvil o problémech titulu Rage a zmínil současný stav střílečky Doom 4. Hovořil na letošním ročníku herního festivalu QuakeCon a při kritice Rage zmiňoval špatné zakončení hry i problémy s PC verzí.

Herní svět akční hry Rage byl podle jeho názoru skořápkou, kde se toho příliš nedělo. Jako problematické vnímal též předčasné a časté zveřejňování informací. To vedlo k přílišným očekáváním. Lidé se tak těšili na jiný titul, než jakým Rage ve skutečnosti byl.

Rage

O postapokalyptické akci Rage jsme napsali: "Ve srovnání s jinými tituly je to takový jednooký král. Není dokonalý, ale překonává chabý průměr dobrých titulů."

- čtěte recenzi

Rage

Hře prý uškodilo srovnávání s akcí Bordelands (naše recenze zde), která na rozdíl od Rage citelně využívá prvků známých z her na hrdiny.

Carmack tak hráče ujistil, že se společnost z chyb poučila a opakovat je nebude. A to se ostatně projevuje i v mediálním suchu spojeném se čtvrtým Doomem.

Datum vydání Carmack okomentoval tradičně: bude to hotové, až to bude hotové. Vyvrátil nicméně loňské spekulace o zrušení vývoje. Společnost naopak plánuje na vývoj nového Doomu soustředit veškeré síly.

Končí tak mobilní divize, která podle Carmacka pracovala na několika projektech současně a jeden z nich byl ve finální fázi.

"Doufám, že se v budoucnu do mobilů různými způsoby vrátíme. Skutečným cílem jsou ale blockbusterové špičkové tituly, a to pro id znamená Doom 4," prohlásil Carmack na QuakeConu. "V zásadě každý se soustředí na Doom 4."

Vývoj čtvrtého Doomu firma potvrdila již v roce 2008 a Carmack i několikrát slíbil, že hru ukáže na příštím ročníku festivalu QuakeCon. Pokaždé se však omluvil, a oficiální obrázky ze hry tak dodnes nejsou k dispozici.

Novou strategii ohledně předčasného zveřejňování materiálů si tak v id Software zjevně vzali k srdci.

Autor:


Témata: DOOM, software


Nejčtenější

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Palačinky z ovesných vloček
Palačinky z ovesných vloček

Sladká a zdravá rychlovka. :)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.