Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

John Carmack: Chyb v Rage se s čtvrtým Doomem vyvarujeme

aktualizováno 
Hlavní programátor společnosti id Software, John Carmack, promluvil o problémech titulu Rage a zmínil současný stav střílečky Doom 4. Hovořil na letošním ročníku herního festivalu QuakeCon a při kritice Rage zmiňoval špatné zakončení hry i problémy s PC verzí.

Herní svět akční hry Rage byl podle jeho názoru skořápkou, kde se toho příliš nedělo. Jako problematické vnímal též předčasné a časté zveřejňování informací. To vedlo k přílišným očekáváním. Lidé se tak těšili na jiný titul, než jakým Rage ve skutečnosti byl.

Rage

O postapokalyptické akci Rage jsme napsali: "Ve srovnání s jinými tituly je to takový jednooký král. Není dokonalý, ale překonává chabý průměr dobrých titulů."

- čtěte recenzi

Rage

Hře prý uškodilo srovnávání s akcí Bordelands (naše recenze zde), která na rozdíl od Rage citelně využívá prvků známých z her na hrdiny.

Carmack tak hráče ujistil, že se společnost z chyb poučila a opakovat je nebude. A to se ostatně projevuje i v mediálním suchu spojeném se čtvrtým Doomem.

Datum vydání Carmack okomentoval tradičně: bude to hotové, až to bude hotové. Vyvrátil nicméně loňské spekulace o zrušení vývoje. Společnost naopak plánuje na vývoj nového Doomu soustředit veškeré síly.

Končí tak mobilní divize, která podle Carmacka pracovala na několika projektech současně a jeden z nich byl ve finální fázi.

"Doufám, že se v budoucnu do mobilů různými způsoby vrátíme. Skutečným cílem jsou ale blockbusterové špičkové tituly, a to pro id znamená Doom 4," prohlásil Carmack na QuakeConu. "V zásadě každý se soustředí na Doom 4."

Vývoj čtvrtého Doomu firma potvrdila již v roce 2008 a Carmack i několikrát slíbil, že hru ukáže na příštím ročníku festivalu QuakeCon. Pokaždé se však omluvil, a oficiální obrázky ze hry tak dodnes nejsou k dispozici.

Novou strategii ohledně předčasného zveřejňování materiálů si tak v id Software zjevně vzali k srdci.

Autor:


Témata: DOOM, software


Nejčtenější

The Last of Us: Part 2
Sony potvrdila suverénní pozici, ukázala The Last of Us 2 či remake Crashe

Společnost Sony slavila v Anaheimu narozeniny své konzole PlayStation a při té příležitosti se neváhala pochlubit svými připravovanými tituly. Největší bombou...  celý článek

Hitman (2016)
RECENZE: Moc lidí mu nevěřilo, ale epizodický Hitman je trefou do černého

Letošnímu Hitmanovi mnoho lidí nevěřilo, obavy se však tentokrát ukázaly být liché. Autoři dokázali epizodického modelu využít přímo bravurně a z Hitmana je...  celý článek

Transport Fever
RECENZE: Transport Fever vyzývá krále budovatelských strategií

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.