Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kampaň ve střílečce stojí 75 % rozpočtu, odhalil vývojář

  15:27aktualizováno  15:27

Ostřílený herní návrhář Cliff Bleszinski objasnil, proč vychází méně a méně stříleček se sólo režimem. Vytvořit několik hodin kampaně totiž stojí tři čtvrtiny rozpočtu, a nové hry se proto mnohdy raději soustředí na síťovou hru. Bleszinski to prohlásil v rozhovoru pro server PC Gamer.

Záběry z akce LawBreakers od Cliffa Bleszinského

Záběry z akce LawBreakers od Cliffa Bleszinského

Autor:


ABB s.r.o.
Dělník v elektrotechnice a elektromechanik

ABB s.r.o.
kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.