Karetní hra Pillars of Eternity | foto: Zero Radius Games LLC

Pillars of Eternity uspěly jako počítačová hra, následovat mají karty

  • 0
Komunitní financování pro karetní hru Pillars of Eternity ještě pořádně nezačalo a už mají autoři vybranou potřebnou částku. Tou bylo 30 tisíc dolarů, tedy zhruba 750 tisíc korun a komunita ji uhradila během několika hodin od spuštění kampaně.

Karetní hru nazvanou Pillars of Eternity: Lords of the Eastern Reach vytváří trojice ostřílených vývojářů. Podílí se na ní hlavní návrhář Falloutu, kterým byl Chris Taylor, návrhář Planescape: Torment a Falloutu, jímž je Scott Everts ale i návrhář úrovní pro Park: The Stick of Truth, kterým byl John Lewis.

Lords of the Eastern Reach (Kickstarter stránka) je možné hrát až ve čtyřech lidech a hra končí po zahrání všech karet. Cílem je stavění a obrana města. Během hraní navíc vojáky posíláte na mise. Očekávaná doba jedné hry je zhruba dvacet až třicet minut a vítězí hráč s nejvyšším skóre.

Počítačový bratr projektu vyšel letos v březnu a od Bonuswebu si vysloužil hodnocení 90 %.

Jan Kouba titul v recenzi nazval klenotem mezi hrami na hrdiny a napsal: „Pillars of Eternity splnila do puntíku to, co slíbila. Je to perfektní kombinace Icewind Dale, Baldur‘s Gate a dokonce i Planescape: Torment, tvořená s upřímnou láskou k žánru. Cílí na veterány, kteří zatlačí obří nostalgickou slzu, ale osloví i nováčky.“ (čtěte text)

zdroj: www.youtube.com