Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příští hra od autora Bioshocku bude menší projekt s otevřeným světem

aktualizováno 
Ken Levine je hvězdou mezi herními vývojáři. Na kontě má návrh titulů jako System Shock 2, Thief a série BioShock. Jeho příští projekt proto herní svět očekává s napětím a první informace naznačují, že by mohlo jít o menší počin s otevřeným světem.

Ken Levine vždy inklinoval k umělečtějšímu pojetí her. Obrázek z BioShock Infinite

Levine o hře říká, že by měla „bojovat s linearitou našich dřívějších titulů jako BioShock a BioShock Infinite.“ Jeho cílem je proto vytvořit obsah na stejné úrovni jako u jeho předchozích her, zároveň však chce vytvořit titul, který skutečně reaguje na hráčovy kroky a při každém průchodu je odlišný. A to je velkolepý plán.

Většina vývojářů o podobných systémech hovoří, ale výsledek je zpravidla pouze iluzí svobody a hra reaguje jen na několik předem definovaných výstupů, nikoliv na hráčovy spontánní kroky.

Levinovo studio proto experimentuje s přístupy, které umožňují opakovanou hratelnost a reaktivnost titulů, aniž by obětovaly výraznou příběhovou složku. Zároveň však věří, že projektů ve stylu BioShocku bude ubývat.

„Velkorozpočtové tituly pro jednoho hráče pomalu mizí. Věcí jako BioShock už vzniká méně. Důvodem je jejich nákladnost a hráči dávají jasně najevo, že za plnou cenu chtějí zábavu na více než deset nebo dvanáct hodin,“ tvrdí Levine.

Autor:




Nejčtenější

Strafe
RECENZE: Střílečka Strafe vám spočítá, kolik krve jste prolili

Současná doba přeje odvážným experimentům. Strafe se možná na první pohled jako jeden takový netváří, ale pod maskou retro akční hry se skrývá nečekaná...  celý článek

Get Even
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Jak dlouho bude trvat, než digitální kopie zcela nahradí ty fyzické?
Konec krabicových her na dohled? Prodeje digitálního obsahu rostou

Dvě z největších herních vydavatelství letos oznámily, že částky utržené z digitálního prodeje převýšily ty z prodeje fyzických kopií. Konec krabicovek se tak...  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Harley Quinn v Injustice 2
Superman, Joker i Batman. První chvilky obrazem v bojovce Injustice 2

Batman, Superman, Catwoman a další superhrdinové a neřádi si dají v bojovce Injustice 2 opět pořádně do nosu. První díl nás bavil dost a druhý je na tom zatím...  celý článek

(ID: 779, Editovat, Smazat, Nastavit soukromý, Preview)
(ID: 779, Editovat, Smazat, Nastavit soukromý, Preview)

Co maminky motivuje k vlastním článkům? A co jim dává a bere blogování o porodu a životě s dětmi?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.