Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vybrali 1,7 milionu. Na dokončení hry to nestačilo, titul je v nesnázích

  15:03aktualizováno  15:03
Na několik dokončených projektů v rámci komunitního financování vždy připadne alespoň jeden problematický. Tím je tentokrát hra Midora, která loni v červenci vybrala 73 470 dolarů, tedy přibližně 1,76 milionu korun. A nevyšla.

Na poměry herního vývoje je to úsměvná částka. Přesto se s komunitním financováním pojí určitý závazek a zodpovědnost.

Tvůrci projektu Midora přitom od začátku věděli, že peníze na vývoj celé hry nebudou stačit. Měly však posloužit pro dokončení verze pro předběžný přístup (early access), která měla vydělat na další tvorbu.

Přesto vývojáři původně tvrdili, že plná hra vyjde v létě 2015 a peníze z předběžného přístupu nejsou nutné. Měly údajně napomoci jen k rychlejšímu dokončení hry.

Titul se však potýká se zásadními technickými chybami, které tvorbu prodražily a kvůli odkladům došly peníze ještě před vytvořením verze pro early access. Vývojáři se proto pokoušejí objevit partnera, který by zafinancoval další fáze projektu. A pokud se ho nepodaří sehnat, titul pravděpodobně nikdy nevyjde.

Midora
Midora
Midora

„Nemám, jak vám ukázat, kolik času v posledních měsících spotřebovalo hledání společníka. A řeknu to znovu: Nikdy to s touto hrou nevzdám a nikdy to nebylo mým cílem,“ řekl ředitel vývoje vystupující pod přezdívkou Mhyre.

„Na papíře je hra hotová a tým je nesmírně talentovaný. Potřebujeme jen finance. Bez nich se nemůže dít nic. Peníze jsou naším ultimátním králem.“

Mhyre zároveň přiznává, že si uvědomoval nedostatečnost zdrojů vybraných prostřednictvím serveru Kickstarter. „Nemyslel jsem si, že bychom dokázali vybrat více než 60 tisíc dolarů. Obzvláště po dvou neúspěšných kampaních a bez předešlé propagace,“ dodal.

Svůj přístup tak šéf vývoje zpětně označuje jako špatné rozhodnutí. Píše však: „Za nic jiného než účty, jídlo a náklady na vývoj jsme neutratili ani halíř.“

Autor:




Nejčtenější

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.
I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy...  celý článek

Need for Speed Payback
VIDEO: Need for Speed Payback fanoušky tunningu určitě nezklame

Nově zveřejněný trailer pro Need for Speed Payback ukazuje široké možnosti úprav automobilů. Největší novinkou oproti předešlým dílům bude možnost kompletně...  celý článek

Postava Oduly z Shadow of War
Co by na to řekl Tolkien? Shadow of War udělá z obludy sexy krásku

Postava pavoučí Oduly v chystané fantasy rubačce Shadow of War bude mít na rozdíl od knihy humanoidní postavu. Hodně sexy humanoidní postavu nutno říct.  celý článek

Dr Kawashima's Devilish Brain Training
Sada her zlepší fungování mozku. Recenze Devilish Brain Training

Dr. Kawashima's Devilish Brain Training na hadnheld 3DS se zaměřuje na krátkodobou paměť. Její trénink zlepší sebeovládání, úsudek či schopnost studovat. Věří...  celý článek

Konspirace
Tajný vládní experiment maskovaný jako videohra? Příběh hry Polybius

Muži v černém hlídající před vchody do heren, umírající děti a zneužívání drog. Je videoherní automat Polybius jen městská legenda, nebo skutečný vládou...  celý článek

Další z rubriky

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Obrázky ze zrušeného Might & Magic SHOWDOWN
Trapas pro značku Might & Magic. Showdown skončil pro nezájem hráčů

Originální strategie, která lákala na možnost libovolně si upravit vzhled vaší armády, končí, aniž by kdy opustila režim předběžného přístupu. Nedokázala...  celý článek

CIty of Brass
Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.