Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Planetary Annihilation zrušili komunitní financování příští hry

  15:29aktualizováno  15:29
Podle společnosti Uber Entertainment začínalo být zřejmé, že se 1,4 milionu dolarů nepodaří vybrat. To odpovídá zhruba 28 milionům korun a vývojáři to žádali pro tvorbu strategie Human Resources.

Human Resources

Titul měl nabízet asymetrické rasy a strategické pojetí ve stylu her Command and Conquer či Total Annihilation. Vývojáři by však v průměru museli vybrat 50 tisíc dolarů za den, tedy okolo jednoho milionu korun.

Společnost tak komunitní financování na serveru Kickstarter zrušila ještě před jeho oficiálním koncem. Zástupci vývojářů již považovali neúspěch za zřejmý a správa kampaně je prý práce na plný úvazek pro několik lidí.

Hře se před zrušením komunitního financování podařilo vybrat 384 tisíc dolarů od 9 326 lidí.

Šéf herního návrhu v souvislosti s tím napsal: „Jedna věc je jistá. Human Resources v podobě z Kickstarteru končí. Ale svět hry zbožňujeme a pokusíme se udělat, co je v našich silách, aby v nějaké podobě vznikl.“

Nabízí se však otázka, jestli další snaha o vznik titulu není znakem tvrdohlavosti. Trh o projekt neprojevil zájem, a výsledek tak nemusí skončit dobře.

Na druhou stranu je třeba brát v potaz i studii konzultantské firmy ICO Partners. Ta upozornila, že peníze investované do herních projektů na Kickstarteru meziročně klesly zhruba na polovinu.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační foto
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Memoranda
RECENZE: Memoranda zaujme jen nádhernou grafikou

Některé hry vypadají mnohem lépe, než se nakonec hrají. Tento rozpor potkal i adventuru Memoranda, která se inspiruje povídkami japonského spisovatele Harukiho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.