Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování hry Killing Floor má být krvavější než Soldier of Fortune

aktualizováno 
Zombie akce Killing Floor 2 má zahrnovat brutální systém pro zabíjení nepřátel. Protivníky půjde vraždit desítkami způsobů, pro které vývojáři připravili individuální animace.

Ilustrační obrázek z prvního dílu hry Killing Floor

Pojetí akce se tak blíží klasické sérii Soldier of Fortune, i zde totiž půjde ustřelovat jednotlivé končetiny a vizuální zpracování bude nezvykle detailní.

Druhý díl Killing Floor je projektem studia Tripwire Interactive, které vytvořilo také hru Red Orchestra. Zatímco válečná akce klade maximální důraz na realističnost, Killing Floor má být titul maximálně "hustý". Je to krvavá podívaná, u které vesele pokřikujete nad působivými výjevy.

Vývojáři proto navrhli speciální systém pro zabíjení nepřátel, a každá smrt nepřítele by měla vypadat odlišně. Zombíci tak mají devatenáct bodů, které jim zbraněmi lze utrhnout, či ustřelit. Pokud například nepříteli odstraníte část hlavy, spatříte jeho lebku. Jestliže se ve střelbě rozhodnete pokračovat, hlava exploduje a vy uvidíte části mozku. Ty pak ještě můžete rozpůlit vertikálně či horizontálně.

Po masakru navíc do konce zápasu na mapě zůstanou stopy. Krev totiž z prostředí v Killing Floor 2 nemizí.

Nepřátelé mají celkem devadesát pět animací smrti, a to pro rozličné zóny těla. Zabít je můžete zásahy do hlavy, krku, hrudi, žaludku či končetin. Každý pohyb zombíků navíc vznikl snímáním hereckých pohybů, vývojáři jich prý nahráli celkem tři tisíce. Jsou určené pro nepřátele, útoky na blízko a přebíjení zbraní.

Právě zbraně mají nadstandardně podrobné animace, které excelují při zpomalení času. Některé využívají animace o detailnosti 242 snímků za vteřinu, a ve speciálním módu tak vidíte každé jedno cuknutí.

Inteligentní zpracování obtížnosti

Propracovanější je tentokrát i systém polepšení (perků). Za každých pět úrovní odemknete dvojici nových dovedností, zvolit si však můžete vždy jen jednu. Na výběr je například polepšení útoku, či zobrazování života všech nepřátel.

Hrát lze celkem na čtyři obtížnosti, jenž hru upravují méně přímočarým způsobem. Zatímco v jiných titulech vyšší obtížnosti často znamenají jen větší výdrž a silnější útoky nepřátel, v Killing Floor 2 se mění dovednosti a agresivita protivníků.

Přepracovaní se dočkal také systém pro boj zblízka. Ten zahrnuje lehké i těžké výpady, kombinace útoků a sekání ve čtyřech směrech.

Vstřícné ke komunitě

Autoři Killing Floor nezapomínají na své moderské kořeny, a hra tak bude dobře přístupná i pro komunitní tvorbu. Každý herní mechanismus zkrátka musí být využitelný i pro modery. A to prý někdy vyžaduje notné změny.

Upravovat půjde například animace a míra brutality. Pokud se někdo rozhodne, že místo krve z nepřátel bude tryskat duha, hra to umožní. Tvůrci modifikací navíc budou mít možnost vytvářet pro zombíky nové typy útoků.

Vývojáři Killing Floor 2 se tedy při inovacích vydali tak trochu netradičním směrem. Ve výsledku by to však mohla být veselá a nadmíru krvavá zábava. O datu vydání nicméně autoři zatím hovořit nechtějí. Údajně to ale bude dříve, než bychom čekali. 

Autor:




Nejčtenější

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Syrian Warfare
Strategie Syrian Warfare ve zkratce: Kontroverzní téma a krutá obtížnost

Tvůrci hry Syrian Warfare se žánr strategií rozhodli pojmout nezvyklým způsobem. A to hned na několika rovinách. Netěžíte v ní suroviny a nestavíte základnu,...  celý článek

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Další z rubriky

Battlefield 1
Battlefield 1 lidi rozdělí na dva tábory. První světová hru zachraňuje

Úspěšná série Battlefield letos poprvé zavítá na bojiště první světové války. Realistický simulátor a plížení v zákopech však nečekejte, pro hru je prvořadá...  celý článek

Killing Room preview build
Český Killing Room zatím zabíjí jen nudou a rutinou

Podžánr roguelike poslední dobou zažívá mohutný rozmach. Her, které jsou záměrně těžké a smrt je v nich definitivní a znamená nutnost začít znovu, se poslední...  celý článek

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

Pharm Invest s.r.o. - Martina Šromová
Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Pharm Invest s.r.o. - Martina Šromová
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 18 000 - 25 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.