Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Český Killing Room je zvrácená show. Buď vyděláte peníze, nebo zemřete

  9:00aktualizováno  9:00
Svět v první polovině 22. století není hezké místo k životu. Alespoň v podání připravované české hry Killing Room od studia Alda Games.

Všudypřítomná chudoba žene zoufalé lidi do zvrácené show, v níž buď vydělají pořádný balík peněz, nebo zemřou. Netřeba dodávat, že druhý případ je častější. Hráč se stává jedním z účastníků, který musí překonat nejen pasti, ale také monstra, která stvořila laboratoř Gore Reserch Centre. Vše vysílá televize Gore TV, přičemž hráč usiluje i o přízeň diváků.

Killing Room lze zaškatulkovat jako roguelike střílečku (co je roguelike?), což znamená vyšší obtížnost a trvalou smrt. V případě, že hráčova postava zemře, musí si vygenerovat novou a začít znovu. Do hry se promítnou i takové atributy jako hmotnost, výška či zvolený počáteční předmět.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Váha ovlivňuje rychlost hráče, výdrž atd. Výška se zase promítne do skutečného modelu. Vysoký hráč tedy vyskočí na některé vysoké plošiny, kde si může vzít bonus, menší hráč se naopak vyhne pastem, které jsou umístěny v určité výšce,“ prozradil Bonuswebu Aleš Kříž, šéf Alda Games.

Partie v Killing Room skončí buď smrtí, nebo po průchodu osmi pater, což by mělo zabrat zhruba tři hodiny. Hra by však měla motivovat k opakovanému hraní, a to nejen náhodně generovaným prostředím, ale i zajímavými předměty.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Například předmět ‚Rentgenové Brýle‘ způsobí, že hráč vidí do všech ledniček, rakví, truhel atd. Na základě toho si může upravit své rozhodnutí, jestli projde celou místnost přes pasti k ledničce, kde třeba nic není,“ vysvětluje Kříž.

Z dalších předmětů zmiňuje mapu, která doplní informace do plánku, či rychlé ruce, které aktivují automatické přebíjení zbraní. „Snažíme se vymýšlet předměty, které hráči odkryjí další funkcionalitu hry.“ Vylepšovat ovšem jde i postava, od počtu životů přes šanci na kritický zásah po výdrž při sprintu.

Fotogalerie

Protože hráč nezachraňuje svět, ale má především pobavit diváky (nejlépe svou smrtí), je důležité usilovat o jejich přízeň. Jinak vám později pořádně zatopí.

„Základem, jak si vylepšit hodnocení u diváků, je záchrana kačenky. Mnohdy však hráč stojí před rozhodnutím, zda se mu to vyplatí. Například zda přestřelením provazu raději zachrání kačenku, nebo si vezme truhlu s penězi, která jinak spadne a bude ztracena. Celé hraní hráče navíc provází pískot či potlesk diváků nebo komentáře moderátora. Je tedy pro nás důležitá i zvuková stránka hry, která nebude jen kulisou.“

Killing Room v současné době usiluje o přízeň hráčů v rámci Steam Greenlight na digitální distribuci Steam, hra vyjde koncem roku. Studio Alda Games más na kontě logické hry Zachraň šneka, Sýrový svět či strategii Defend Your Life.

Autor:






Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.