Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Český Killing Room je zvrácená show. Buď vyděláte peníze, nebo zemřete

  9:00aktualizováno  9:00
Svět v první polovině 22. století není hezké místo k životu. Alespoň v podání připravované české hry Killing Room od studia Alda Games.

Všudypřítomná chudoba žene zoufalé lidi do zvrácené show, v níž buď vydělají pořádný balík peněz, nebo zemřou. Netřeba dodávat, že druhý případ je častější. Hráč se stává jedním z účastníků, který musí překonat nejen pasti, ale také monstra, která stvořila laboratoř Gore Reserch Centre. Vše vysílá televize Gore TV, přičemž hráč usiluje i o přízeň diváků.

Killing Room lze zaškatulkovat jako roguelike střílečku (co je roguelike?), což znamená vyšší obtížnost a trvalou smrt. V případě, že hráčova postava zemře, musí si vygenerovat novou a začít znovu. Do hry se promítnou i takové atributy jako hmotnost, výška či zvolený počáteční předmět.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Váha ovlivňuje rychlost hráče, výdrž atd. Výška se zase promítne do skutečného modelu. Vysoký hráč tedy vyskočí na některé vysoké plošiny, kde si může vzít bonus, menší hráč se naopak vyhne pastem, které jsou umístěny v určité výšce,“ prozradil Bonuswebu Aleš Kříž, šéf Alda Games.

Partie v Killing Room skončí buď smrtí, nebo po průchodu osmi pater, což by mělo zabrat zhruba tři hodiny. Hra by však měla motivovat k opakovanému hraní, a to nejen náhodně generovaným prostředím, ale i zajímavými předměty.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Například předmět ‚Rentgenové Brýle‘ způsobí, že hráč vidí do všech ledniček, rakví, truhel atd. Na základě toho si může upravit své rozhodnutí, jestli projde celou místnost přes pasti k ledničce, kde třeba nic není,“ vysvětluje Kříž.

Z dalších předmětů zmiňuje mapu, která doplní informace do plánku, či rychlé ruce, které aktivují automatické přebíjení zbraní. „Snažíme se vymýšlet předměty, které hráči odkryjí další funkcionalitu hry.“ Vylepšovat ovšem jde i postava, od počtu životů přes šanci na kritický zásah po výdrž při sprintu.

Fotogalerie

Protože hráč nezachraňuje svět, ale má především pobavit diváky (nejlépe svou smrtí), je důležité usilovat o jejich přízeň. Jinak vám později pořádně zatopí.

„Základem, jak si vylepšit hodnocení u diváků, je záchrana kačenky. Mnohdy však hráč stojí před rozhodnutím, zda se mu to vyplatí. Například zda přestřelením provazu raději zachrání kačenku, nebo si vezme truhlu s penězi, která jinak spadne a bude ztracena. Celé hraní hráče navíc provází pískot či potlesk diváků nebo komentáře moderátora. Je tedy pro nás důležitá i zvuková stránka hry, která nebude jen kulisou.“

Killing Room v současné době usiluje o přízeň hráčů v rámci Steam Greenlight na digitální distribuci Steam, hra vyjde koncem roku. Studio Alda Games más na kontě logické hry Zachraň šneka, Sýrový svět či strategii Defend Your Life.

Autor:




Nejčtenější

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

NHL 18
Tváří NHL 18 bude famózní Connor McDavid, změny budou spíše kosmetické

Od nočního představení NHL 18 se příliš nečekalo, přesto je jeho chystaná náplň zklamáním. Největšími novinkami jsou přepracované ovládání hokejky, arkádový...  celý článek

Beyond Good & Evil 2
První záběry z Beyond Good & Evil 2 vypadají nadějně

Fanoušky nesmírně oblíbená, nicméně finančně neúspěšná hra Beyond Good & Evil se po letech spekulací opravdu dočká pokračování. První záběry vypadají více než...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Letošní ročník Gamescomu osobně zahájí Angela Merkelová

Německá kancléřka poprvé v historii zahájí největší herní výstavu na světě. Je to důležitý krok nejen pro samotný Gamescom, ale i pro herní průmysl jako takový.  celý článek

Další z rubriky

Kingdom Come
Podívejte se, jak bude vypadat Kingdom Come na konzolích

Chystané české RPG nás láká na krásnou grafiku již dlouho, ale jak hra vypadá na běžných konzolích? Až překvapivě dobře.   celý článek

Black Mesa
Předělávka legendárního Half-Life bude hotová do konce roku

Black Mesa, restaurovaná verze geniálního Half-Life, se sice o půl roku odkládá, první screenshoty z mimozemské části hry však vypadají skvěle.   celý článek

Necromancer v Diablu 3
Nekromant bude za týden dostupný v Diablu 3, vyjde na 400 korun

Nekromant je nová hratelná postava, která se v akční hře na hrdiny Diablo 3 objeví 27. června.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.